Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Francie chce vydělat na brexitu. Přiláká britské firmy

Brexit
Brexit
Foto: Pixabay

Londýn - Paříž dnes zahájila reklamní kampaň, s jejíž pomocí chce přilákat z Londýna podniky obávající se negativních dopadů odchodu Británie z Evropské unie.

Kampaň využívá podobnosti anglických slov fog (mlha) a frog (žába). Informuje o tom agentura Reuters.

"Unavuje vás mlha? Zkuste žáby! Zvolte Paříž La Défense," píše se na billboardech zobrazujících žábu s kravatou v barvách francouzské vlajky, které se objevily na londýnském letišti Heathrow či na londýnské stanici železniční linky Eurostar. La Défense je obchodní čtvrť na severozápadním předměstí Paříže.

Podle představitelů čtvrti La Défense má reklamní kampaň poukázat na atraktivitu Paříže, která nabízí relativně nízké nájmy a dobře fungující veřejnou dopravu.

"Ať už je odchod Británie z Evropské unie jakkoliv politováníhodný, musíme být pragmatičtí a podporovat své zájmy," uvedl Patrick Devedjian, který stojí v čele rady departmentu zahrnujícího La Défense.

Témata:  Francie Velká Británie Brexit

Související

Aktuálně se děje

19. května 2025 10:27

Laďa Kerndl oslavil kulaté jubileum. Trápení už bylo dost, podotkla slavná dcera

Legendární Ladislav Kerndl oslavil v minulém týdnu kulaté 80. narozeniny a jeho neméně slavná dcera Tereza se postarala o to, aby se na jubileum nezapomnělo. 

Zdroj: Dan Šrámek

Další zprávy

4 důvody, proč je online fakturace lepší než Excel

4 důvody, proč je online fakturace lepší než Excel

Rozjíždíte podnikání a čeká vás první faktura? Nepřidávejte si víc práce, než je nutné. Místo ručního vyplňování tabulek sáhněte rovnou po online fakturačním nástroji. Spoustu věcí vyřeší za vás – automaticky vyplní údaje na fakturách a postará se o jejich legislativní správnost. S online fakturací můžete začít hned a bez placení.