Londýn - Paříž dnes zahájila reklamní kampaň, s jejíž pomocí chce přilákat z Londýna podniky obávající se negativních dopadů odchodu Británie z Evropské unie.
Kampaň využívá podobnosti anglických slov fog (mlha) a frog (žába). Informuje o tom agentura Reuters.
"Unavuje vás mlha? Zkuste žáby! Zvolte Paříž La Défense," píše se na billboardech zobrazujících žábu s kravatou v barvách francouzské vlajky, které se objevily na londýnském letišti Heathrow či na londýnské stanici železniční linky Eurostar. La Défense je obchodní čtvrť na severozápadním předměstí Paříže.
Podle představitelů čtvrti La Défense má reklamní kampaň poukázat na atraktivitu Paříže, která nabízí relativně nízké nájmy a dobře fungující veřejnou dopravu.
"Ať už je odchod Británie z Evropské unie jakkoliv politováníhodný, musíme být pragmatičtí a podporovat své zájmy," uvedl Patrick Devedjian, který stojí v čele rady departmentu zahrnujícího La Défense.
Témata: Francie, Velká Británie, Brexit
Související
4. května 2024 18:57
1. května 2024 17:34
29. dubna 2024 12:50
28. dubna 2024 11:04
25. dubna 2024 8:55
18. dubna 2024 19:07