Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Francie chce vydělat na brexitu. Přiláká britské firmy

Brexit
Brexit
Foto: Pixabay

Londýn - Paříž dnes zahájila reklamní kampaň, s jejíž pomocí chce přilákat z Londýna podniky obávající se negativních dopadů odchodu Británie z Evropské unie.

Kampaň využívá podobnosti anglických slov fog (mlha) a frog (žába). Informuje o tom agentura Reuters.

"Unavuje vás mlha? Zkuste žáby! Zvolte Paříž La Défense," píše se na billboardech zobrazujících žábu s kravatou v barvách francouzské vlajky, které se objevily na londýnském letišti Heathrow či na londýnské stanici železniční linky Eurostar. La Défense je obchodní čtvrť na severozápadním předměstí Paříže.

Podle představitelů čtvrti La Défense má reklamní kampaň poukázat na atraktivitu Paříže, která nabízí relativně nízké nájmy a dobře fungující veřejnou dopravu.

"Ať už je odchod Británie z Evropské unie jakkoliv politováníhodný, musíme být pragmatičtí a podporovat své zájmy," uvedl Patrick Devedjian, který stojí v čele rady departmentu zahrnujícího La Défense.

Témata:  Francie Velká Británie Brexit

Související

Aktuálně se děje

9:02

Ukrajina může poprvé použít ATACMS a Storm Shadow na ruském území. Změní tak průběh války?

Spojené státy poprvé povolily Ukrajině použít rakety dlouhého doletu ATACMS k útoku na území Ruska. Tento krok znamená zásadní změnu americké politiky, která dosud zakazovala využití těchto zbraní mimo ukrajinské území, obzvláště na mezinárodně uznaném ruském území. Rozhodnutí Washingtonu bylo přijato navzdory obavám z eskalace války. Co vedlo ke změně postoje USA a jaké důsledky mohou tyto útoky mít? Na to odpověděl server BBC.

Zdroj: Libor Novák

Další zprávy