Praha - Společnost Česká distribuční analyzovala 575 titulních stran slevových letáků. Obchodní řetězce se snaží nalákat Čechy především na levnějí maso a alkohol.
"Titulní strany slevových letáků hrají z pohledu obchodníků důležitou roli. Jsou totiž nejefektivnější cestou, jak spotřebitele zaujmout a dostat ho do prodejny," sdělil Petr Sikora, ředitel společnosti Česká distribuční, která se distribucí letáků zabývá. Podle Sikory jsou titulní strany letáků "lakmusovým papírkem" chutí českého spotřebitele.
Prodejci většinou lákají na méně zdravé potraviny a podle Sikory lze říci, že lidem přijde atraktivnější sleva na čokoládu než na mrkev. Ze slazených nápojů se pak objevily na titulní straně v 68 procentech případů kolové nápoje.
Téměř na polovině titulních stran se objevila piva a drůbeží masa, přibližně na třetině pak vepřové. Kromě potravin se často nabízelo drogistické zboží jako jsou prací prášky (73 výskytů) či toaletní papír (52 slev).
Související
15. listopadu 2024 8:15
13. listopadu 2024 9:21
12. listopadu 2024 8:47
10. listopadu 2024 18:55
8. listopadu 2024 13:15
31. října 2024 15:36