Praha - Společnost Česká distribuční analyzovala 575 titulních stran slevových letáků. Obchodní řetězce se snaží nalákat Čechy především na levnějí maso a alkohol.
"Titulní strany slevových letáků hrají z pohledu obchodníků důležitou roli. Jsou totiž nejefektivnější cestou, jak spotřebitele zaujmout a dostat ho do prodejny," sdělil Petr Sikora, ředitel společnosti Česká distribuční, která se distribucí letáků zabývá. Podle Sikory jsou titulní strany letáků "lakmusovým papírkem" chutí českého spotřebitele.
Prodejci většinou lákají na méně zdravé potraviny a podle Sikory lze říci, že lidem přijde atraktivnější sleva na čokoládu než na mrkev. Ze slazených nápojů se pak objevily na titulní straně v 68 procentech případů kolové nápoje.
Téměř na polovině titulních stran se objevila piva a drůbeží masa, přibližně na třetině pak vepřové. Kromě potravin se často nabízelo drogistické zboží jako jsou prací prášky (73 výskytů) či toaletní papír (52 slev).
Související
23. dubna 2024 21:35
19. prosince 2023 21:38
5. prosince 2023 10:10
27. října 2023 10:55
2. října 2023 21:18
7. září 2023 18:59