reklama

ČTK to oznámil člen představenstva CMI Daniel Častvaj. Mezi rádia koupená CMI patří třeba Frekvence 1 a Evropa 2, které jsou jedněmi z nejposlouchanějších stanic v Česku. Prodejní cena činí podle dřívějších informací CMI 73 milionů eur (přes 1,8 miliardy korun).

Evropa 2 je podle údajů šetření Radioprojekt za 1. čtvrtletí tohoto roku třetí nejposlouchanější stanicí v Česku a Frekvence 1 čtvrtou nejposlouchanější. Z českých stanic kromě nich pod Lagardére spadalo Rádio Bonton, Dance Radio a stanice Zet.

"Frekvence 1 a Evropa 2 patří bezpochyby k tomu nejlepšímu, co můžete v českém éteru slyšet. Ale není to samozřejmě pouze o těchto velkých stanicích, velký potenciál rozvoje mají jednak ostatní rádia, jednak digitální projekty, z nichž bych jmenoval Youradio, službu pro poslech hudby online na webu a v mobilu," sdělil Častvaj.

CMI podle dřívějších informací také jedná s Lagardére Group o koupi časopisů ve Francii, včetně Elle a s ní spojených produktů. Vedle Elle se obchod bude zřejmě týkat francouzských časopisů Version Femina, Art & Décoration, Télé 7 Jours, France Dimanche, Ici Paris a Public.