Praha - Máme sice teprve začátek září, internetové obchody už ale řeší Vánoce. Většina e-shopů začne vánoční kampaně na začátku listopadu, letos se čekají rekordní tržby.
"Na extrémní nápor jsme připravili naše interní systémy, takže zvládneme odbavit ještě více objednávek za vteřinu než v loňském roce. Aktuálně jsme již nad hranicí deset objednávek za vteřinu," uvedl marketingový ředitel největšího e-shopu Alza.cz Karel Kučera.
E-shop Kasa.cz spustí vánoční kampaň o něco dříve než loni. "První vlna je plánována na listopad, není to tedy nijak extrémní posun proti loňsku," uvedl produktový manažer Petr Štursa.
"Letošní vánoční sezona by měla být, co se týče tržeb, pravděpodobně nejsilnější v historii," uvedla mluvčí Datartu Iva Pavlousková. Také obchody Euronics očekávají, že by konec roku mohl překonat ten loňský.
Přípravy na Vánoce skončí na parfums.cz na konci září. E-shop očekává, že bude odbavovat přes 80.000 zásilek denně. "Bylo to obrovské množství změn, které se realizovaly, abychom zvýšili kapacitu skladu, ale také rychlost odbavení od přijetí po expedici," uvedl marketingový ředitel Radek Ondrášík.
Obchod CZC.cz očekává na konci roku vedle stabilního zájmu o nové mobily, notebooky a televize zvýšený zájem převážně o herní konzole a počítačové sestavy. Jedním z kandidátů na vánoční hit jsou podle obchodního ředitele Tomáše Pilského virtuální brýle PlayStation VR.
Související
19. listopadu 2024 21:08
16. listopadu 2024 11:24
13. listopadu 2024 14:39
11. listopadu 2024 18:21
8. listopadu 2024 18:36
6. listopadu 2024 21:09