Praha - Strany před říjnovými krajskými a senátními volbami vsadily vesměs na standardní formy kampaně, jako jsou billboardy, plakáty, inzerce či volební noviny.
Místo série velkých mítinků dali kandidáti přednost setkávání s voliči, mnozí jsou aktivní i na internetu a sociálních sítích. Jen některé se ale rozhodly voliče nalákat třeba na rozdávání potravin nebo ochutnávku piva. Vyplývá to ze zjištění ČTK v jednotlivých krajích.
Volební billboardy podél silnic doplňují velkoplošné plakáty na plotech. V Libereckém kraji nejsou výjimkou ani plachty s tvářemi politiků, které překrývají fasády celých domů. Mnohde na plakátech pózují se svými regionálními lídry i předsedové parlamentních stran, hlavně šéf ANO Andrej Babiš. Jihomoravský hejtman Michal Hašek si zase pro své billboardy zvolil fotografie ve formě selfie s představiteli různých oborů.
Při setkáváních s občany jsou k mání hlavně volební letáky a propagační předměty, z nichž je prý největší zájem o reflexní pásky, jejichž povinné nošení při noční chůzi mezi obcemi už bylo uzákoněno.
STAN lidem rozdává při svých akcích vodní melouny jako příslib, že krajské milionové dotace bude rozdělovat spravedlivě. Pivo na ochutnání bude nalévat na Vysočině lidovecký lídr Jaromír Kalina, bývalý sládek jihlavského pivovaru. Liberecké ANO pro své příznivce připravilo volební pivní speciál, který uvařili v Zámeckém pivovaru Frýdlant.
Témata: volby, volební kampaň, Volby 2016
Související
28. září 2024 20:24
27. září 2024 14:30
24. září 2024 9:28
23. září 2024 10:27
21. září 2024 21:57
21. září 2024 21:03