Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Volby se blíží, kampaně ale mnoho nového nepřinesou

Ilustrační foto
Ilustrační foto
Foto: Mariusz Stankowski / INCORP images

Praha - Strany před říjnovými krajskými a senátními volbami vsadily vesměs na standardní formy kampaně, jako jsou billboardy, plakáty, inzerce či volební noviny.

Místo série velkých mítinků dali kandidáti přednost setkávání s voliči, mnozí jsou aktivní i na internetu a sociálních sítích. Jen některé se ale rozhodly voliče nalákat třeba na rozdávání potravin nebo ochutnávku piva. Vyplývá to ze zjištění ČTK v jednotlivých krajích.

Volební billboardy podél silnic doplňují velkoplošné plakáty na plotech. V Libereckém kraji nejsou výjimkou ani plachty s tvářemi politiků, které překrývají fasády celých domů. Mnohde na plakátech pózují se svými regionálními lídry i předsedové parlamentních stran, hlavně šéf ANO Andrej Babiš. Jihomoravský hejtman Michal Hašek si zase pro své billboardy zvolil fotografie ve formě selfie s představiteli různých oborů.

Při setkáváních s občany jsou k mání hlavně volební letáky a propagační předměty, z nichž je prý největší zájem o reflexní pásky, jejichž povinné nošení při noční chůzi mezi obcemi už bylo uzákoněno.

STAN lidem rozdává při svých akcích vodní melouny jako příslib, že krajské milionové dotace bude rozdělovat spravedlivě. Pivo na ochutnání bude nalévat na Vysočině lidovecký lídr Jaromír Kalina, bývalý sládek jihlavského pivovaru. Liberecké ANO pro své příznivce připravilo volební pivní speciál, který uvařili v Zámeckém pivovaru Frýdlant.

Témata:  volby volební kampaň Volby 2016

Související

Aktuálně se děje

6. září 2025 21:37

Petr Kellner junior: Nový český miliardář se chce osamostatnit

Třiatřicetiletý Petr Kellner junior se rozhodl pro zásadní krok. Po odchodu ze skupiny PPF, kterou založil jeho otec, získal v rámci dědického vyrovnání 1,8 miliardy eur, v přepočtu zhruba 44 miliard korun. Tímto obchodem s Renátou Kellnerovou a svými nevlastními sestrami se vydává na vlastní podnikatelskou dráhu a chce prorazit s vlastní byznysovou vizí.

Zdroj: Libor Novák

Další zprávy