Praha – Část politiků před krajskými a senátními volbami vsadila na propagační videa – převážně kuchařská. Většina z nich si však přízeň voličů nevyvařila. Toho si všímá i možný prezidentský kandidát a textař Michal Horáček.
„Pánové Bělohradský, Stropnický, Sobotka, Škromach a Hašek šli do voleb s tím, že ze zjevného popudu expertů na reklamu natočili videa, kde vařili. Tak může chtít voliče oslovit jen ten, kdo si myslí, že jsou úplně blbí. Jak se ukázalo, nejsou. Chvalme Pána," rýpnul si do politiků na sociálních sítích Horáček.
Sám by prý k podobným praktikám neklesnul. „A Vy, co mi neustále voláte z těch reklamních agentur, nevolejte. Nikdy si vás nenajmu; já mám k lidem respekt," vzkázal muž, který se možná bude ucházet o křeslo na Hradě.
Jen o několik dní později mu ale prý podobná nabídka také přišla. „Koukám, že mě leckdo už už vidí v politice. A chce mi nabídnout pomocnou ruku. Právě jsem dostal následující zprávu: Dobrý den pane Horáčku, ráda bych vám touto cestou nabídla účast v pořadu VAŘÍME S VENDY. Další informace v příloze tohoto mailu," dodal k tématu vaření Horáček.
Před volbami o sobě se svým receptem na špagety dal vědět třeba europoslanec Jiří Pospíšil. Rybu grilovali, téměř jako Pat a Mat, Michal Hašek a Zdeněk Škromach. A vařečky se ujal i senátní kandidát Václav Bělohradský. Ve volbách uspěl pouze Pospíšil, který se dostal do krajského zastupitelstva Plzeňského kraje. Michal Hašek ze z hejtmana stal pouze řadovým zastupitelem, Bělohradský a Škromach se do Senátu nedostali.
Témata: Michal Horáček, volby
Související
1. března 2022 14:08
18. prosince 2020 14:15
4. dubna 2019 16:11
6. října 2018 20:18
15. srpna 2018 22:02
20. března 2018 13:25