Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Luďan se už nevrátí. Česká televize sdělila podrobnosti o druhé řadě seriálu Most!

seriál Most!
seriál Most!
Foto: Česká televize

Seriál Most! je fenomén, který rozdělil Česko na dva tábory. Zatímco jedni ho nesnáší a připadá jim trapný, druzí se jeho satiry a kontroverze nemohou nabažit. A právě tato skupina fanoušků se nyní ptá - dočkáme se druhé řady seriálu?

Most! se stal nejúspěšnějším komediálním seriálem České televize poslední doby. Například Trpaslík, který rovněž režíroval Jan Prušinovský a scénář napsal Petr Kolečko, měl před dvěma lety průměrnou sledovanost 944.000 lidí. Čtvrtá hvězda se v roce 2014 dostala na průměr 923.000 diváků.

Sledovanost Mostu ale byla výrazně nad milionem diváků od prvního dílu a postupně se zvyšovala. Poslední díl seriálu Most! vidělo dokonce 1,61 milionu lidí, a to i přesto, že běžel mimo obvyklý vysílací čas.

Režisér Jan Prušinovský, ale ani hlavní protagonisté jako například Martin Hofmann se netají tím, že si tak úspěch vůbec nepřipouštěli, jejich dílo ale Češi zbožňují a volají po druhé řadě. Ta by se vzhledem k vysokým číslům sledovanosti ostatně nabízela sama.

Smutnou zprávou pro všechny příznivce je, že druhá řada seriálu pravděpodobně natočená nebude. Uvedla to v reportáži z Mostu Česká televize s tím, že tvůrci seriálu zastávají názor, že v nejlepším se má přestat. Druhá řada proto zatím není v plánu a s největší pravděpodobností tak nevznikne.

Témata:  Česká televize seriál Most!

Související

Aktuálně se děje

22. listopadu 2024 14:38

Zklamaná Eva Pavlová. Prezident prozradil, co se dotklo první dámy

Eva Pavlová je jako první dáma velmi aktivní, přesto se před několika týdny stala pro mnoho občanů terčem. Jak už to tak někdy bývá, důvodem byly peníze. Prezident Petr Pavel nyní prozradil, že jeho manželka byla zklamaná z toho, co se kolem její osoby rozpoutalo. 

Zdroj: Jiří Hrubý

Další zprávy

Seriál Pán prstenů

Embracer a 'Pán prstenů': Jak slavná sága přispívá k poklesu zisků?

Švédská herní společnost Embracer, vlastnící práva na „Pána prstenů“ a další Tolkienova díla, zaznamenala 10% pokles tržeb v zábavní divizi, což je důsledkem nižší aktivity kolem těchto značek. Společnost to přičítá nedostatku nových produktů a omezené nabídce. Přesto věří, že univerzum „Pána prstenů“ má dlouhodobý potenciál stát se klíčovým zdrojem příjmů.