Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Nejsledovanější pořady na Štědrý den? Novou pohádku si nenechalo ujít 2,5 milionu diváků

Česká televize
Česká televize
Foto: Adam Mráček / INCORP images

Premiérovou štědrovečerní pohádku Princezna a půl království sledovalo v České televizi 2,46 milionu diváků starších 15 let, tedy 62,4 procenta těch, kteří měli v danou dobu zapnutou televizi. Snímek režiséra Karla Janáka se tak stal nejsledovanějším pořadem dne. Prvních devět příček sledovanosti obsadily pořady ČT, desátým byl film Pretty Woman na TV Nova.

Celodenní podíl ČT na publiku přesáhl 52 procent, skupiny Nova 23 procent a skupiny Prima 13 procent. Vyplývá to z údajů ATO-Nielsen Admosphere, který zveřejnil server Mediaguru.

Pohádku Anděl Páně 2, která v programu po Princezně a půl království následovala, vidělo na ČT1 2,1 milionu diváků při podílu 47,9 procenta. Trojici nejsledovanějších pořadů uzavíraly Pelíšky, které po 22:00. zhlédlo na ČT1 1,35 milionu diváků při podílu přesahujícím 42 procent.

Pohádky Princezna a půl království (recenze  zde) a Anděl Páně 2 zabodovaly podle informací České televize také u dětí ve věku čtyři až 12 let. Princeznu a půl království sledovalo 68,7 procenta dětí u televize, v součtu přes 301.000. Anděla Páně 2 vidělo 261.000 dětských diváků (při podílu na publiku 54,2 procenta).

Témata:  Vánoce Česká televize TV Nova kultura

Související

Aktuálně se děje

22. listopadu 2024 14:38

Zklamaná Eva Pavlová. Prezident prozradil, co se dotklo první dámy

Eva Pavlová je jako první dáma velmi aktivní, přesto se před několika týdny stala pro mnoho občanů terčem. Jak už to tak někdy bývá, důvodem byly peníze. Prezident Petr Pavel nyní prozradil, že jeho manželka byla zklamaná z toho, co se kolem její osoby rozpoutalo. 

Zdroj: Jiří Hrubý

Další zprávy

Seriál Pán prstenů

Embracer a 'Pán prstenů': Jak slavná sága přispívá k poklesu zisků?

Švédská herní společnost Embracer, vlastnící práva na „Pána prstenů“ a další Tolkienova díla, zaznamenala 10% pokles tržeb v zábavní divizi, což je důsledkem nižší aktivity kolem těchto značek. Společnost to přičítá nedostatku nových produktů a omezené nabídce. Přesto věří, že univerzum „Pána prstenů“ má dlouhodobý potenciál stát se klíčovým zdrojem příjmů.