Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Jací jsou lidé? Reklamní akce v Polsku ukázala nelichotivou věc

Nákupy a obchodní řetězce, ilustrační fotografie
Nákupy a obchodní řetězce, ilustrační fotografie
Foto: Adam Mráček / INCORP images

Varšava - Supermarkety zahraničního obchodního řetězce v Polsku zavalily prázdné obaly. Řetězec se totiž rozhodl propagovat svou značku slibem vrácení peněz, pokud výrobek plně neuspokojí očekávání zákazníků. A to se děje ve velkém.

Řetězec se rozhodl propagovat poněkud neprozřetelným slibem vrácení peněz, pokud výrobek plně neuspokojí očekávání zákazníků. A to i v případě, že si lidé už na zboží pochutnali a zbyla jim jen účtenka a obal.

Cílem kampaně "Chytře a levně" bylo povzbudit klienty, aby kupovali výrobky s logem řetězce. Jenže firma nepočítala s mazaností Poláků.

"Spousta lidí považovala akci nikoli za reklamu značky, ale za příležitost rychle vydělat," uvedla zpravodajská televize TVN 24.

Lidé podle ní často hned na parkovišti před hypermarketem zboží vyložili do auta a s prázdným obalem spěchali k pokladně pro peníze.

Na sociálních sítích se objevila kritika na adresu vychytralých zákazníků. "Je mi líto, že žiji v zemi, kde se lidé nestydí přinést do obchodu prázdnou konzervu od párků, které snědli, a ještě se hádají o vrácení peněz," napsal jeden z uživatelů internetu. "Homo Sovieticus zaútočil," usoudil další.

Témata:  obchody Polsko lidé

Související

Aktuálně se děje

17. října 2025 17:43

Česko může přijít o desítky miliard korun. Očkování proti chřipce přitom stojí jen stovky

Každý podzim se v Česku zvyšuje počet lidí s respiračními onemocněními. Chřipka přitom každoročně vyřadí z práce více než sto tisíc lidí. Jen v roce 2024 bylo podle údajů České správy sociálního zabezpečení vystaveno přes 105 tisíc pracovních neschopenek kvůli chřipce, v průměru na téměř čtrnáct dní.

Zdroj: Jan Hrabě

Další zprávy