reklama

Pro Nikolase Kittera z Chomutova to bylo nepříjemné překvapení. Před týdnem koupil v Kauflandu v centru města vlhčené kapesníčky značky Kaufland. Potřeboval je totiž pro hygienu svého malého synka. O týden později, kdy už bylo balení z poloviny vypotřebované, čekal na Nikolase Kittera nepříjemný nález (zde).

"Povytáhl jsem kapesník a uvnitř bylo něco divného. Když jsem na to koukal zblízka, připadalo mi to jako kousek opečeného mletého masa. Jako by si u toho někdo dával svačinu, když to vyráběli," dohaduje se muž.

Rozčilený je hlavně proto, že už polovinu kapesníků vypotřeboval: "Neřeknu, když koupím zkažené maso. To se může stát, jsme dospělí, poznám to a vyhodím. Ale tohle jsem našel až když jsme půlku kapesníků vypotřebovali. Ty ubrousky tím určitě nasákly a já s nimi každý den utírám malému zadek."

Kitter věc oznámil České obchodní inspekci i na infolinku Kauflandu. Totéž udělala redakce TN.cz. Obrátili jsme se přímo na tiskového mluvčího. Reakce řetězce byla rychlá. "Za nedopatření se zákazníkovi velmi omlouváme. Již jsme s ním v kontaktu a uděláme vše pro to, aby reklamace byla vyřešena k jeho spokojenosti. Zároveň jsme v kontaktu s výrobcem předmětných vlhčených kapesníků a zjišťujeme důvody, jak mohlo dojít k přibalení cizího objektu do balení. Než se zjistí příčiny, zůstane předmětná šarže tohoto výrobku blokována pro další prodej," popsal mluvčí Kauflandu Michael Šperl přijatá opatření.

"Vzhledem k tomu, že si velmi zakládáme na kvalitě a případ tohoto druhu se stal poprvé, podnikneme s výrobcem příslušná opatření, která zabrání, aby se podobný případ opakoval," dodal mluvčí.