Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Česká televize v prvním pololetí roku 2017 získala 200 milionů.za reklamu a vysílací práva

Česká televize
Česká televize
Foto: Adam Mráček / INCORP images

Praha - V prvním pololetí roku 2017 utržila za reklamu a prodej vysílacích práv veřejnoprávní Česká televize asi 200 milionů korun. Z toho 170 milionů televize získala za prodej reklamy a sponzoring, 30 milionů za vysílací práva do zahraničí i v rámci ČR.

Za celý loňský výnosy činily 470 milionů korun. Na dnešním zasedání rady ČR to uvedl radní René Kühn. Letos Česká televize hospodaří s vyrovnaným rozpočtem 6,88 miliardy korun. Ke konci loňského roku zaměstnávala 2946 osob, což je meziroční růst o 11 lidí. ČT provozuje šest televizních programů.

„Loňský rok byl mimořádný zejména kvůli zvýšeným příjmům reklamy na sportovním kanále ČT Sport. Důvodem byly výjimečné sportovní události jako například Olympijské hry nebo evropský fotbalový šampionát," informoval.

Prodejní výsledky odpovídají plánům. Bylo vyprodáno 95 procent reklamního času, kterým televize na kanálech ČT2 a ČT Sport disponuje. Dá se navíc očekávat zlepšení prodejních výsledků Telexportu, vzhledem k tomu, že vysílací práva se zpravidla prodávají ve druhé polovině roku.

Témata:  Česká televize reklama

Aktuálně se děje

18. dubna 2024 21:33

Julia Navalná je na seznamu 100 nejvlivnějších lidí světa časopisu Time

Julia Navalná, vdova po zesnulém ruském opozičním vůdci Alexeji Navalném, hovořila pro časopis Time o svém rozhodnutí vstoupit do politiky poté, co se objevila na obálce jeho posledního čísla, které je věnováno stovce nejvlivnějších lidí světa.

Zdroj: Radek Novotný

Další zprávy