reklama

„Další nepravdy v pořadech pana Soukupa týkající se @CzechTV již nebudeme vyvracet na Twitteru, ale budeme je řešit právními prostředky. Omlouvám se proto všem, které jsme po tři středeční večery bavili, že zábava končí,“ uvedla na twitteru ČT po středečním pořadu Kauzy Jaromíra Soukupa.

Barrandov ale trvá na tom, že moderátor v něm předložil jasné důkazy o tom, jak nezodpovědně Česká televize nakládá s veřejnými penězi a jak schovává pravdu o tom, kde končí koncesionářské poplatky.

„O žádném jejich řešení nevím a budu se jím zabývat, až jej budu znát. Oproti tomu vám mohu říci, že naši právníci se začínají zabývat výroky České televize, členů Rady České televize a jednotlivých osob. V této chvíli nevylučuji žaloby, trestní oznámení a podněty pro RRTV. Každopádně absolutně vylučuji jakékoli nepravdy,“ uvedl v prohlášení Soukup.

Všechna tvrzení vůči České televizi, která v pořadu Kauzy Jaromíra Soukupa zazněla, má prý podložené důkazy. „A vyjádření České televize například o reklamě, kdy pan generální ředitel Petr Dvořák za ni evidentně nepovažuje sponzoring, zatímco my ano, nepovažuji za jejich obranu, ale za snahu odvrátit pozornost používáním účelových polopravd. Na svém postoji, že pouze poukazujeme na způsob nakládání s veřejnými prostředky, z čehož se ČT veřejnosti dostatečně nezodpovídá, trvám,“ říká šéf stanice.

„Prohlášení pana Dvořáka, že útočím na jejich svobody, kategoricky odmítám a považuji za naprosto účelové a absurdní. Dokonalým ilustračním příkladem může být například nedávný rozhovor pana Dvořáka v deníku Blesk, který je jasným důkazem neuvěřitelného nepochopení principu práce s prostředky veřejnosti. A i proto budeme v naší práci pokračovat,“ dodal generální ředitel TV Barrandov a předseda představenstva mediálního domu Empresa Media Jaromír Soukup.