Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Reklama na trdelník dál budí vášně. Multikulturní šílenství, naštval se známý politik

Miroslav Sládek
Miroslav Sládek
Foto: www.republikani.com

Brno - Místopředsedkyně karlovarské SPD Věra Maříková na sebe upoutala pozornost svými slovy o reklamě na trdelník s dívkou tmavé pleti. Do debaty se následna zapojil i další svérázný politik - Miroslav Sládek. Zakladatel a předseda Sdružení pro republiku – Republikánské strany Československa (republikáni), později zakladatel strany Republikáni Miroslava Sládka vymyslel, jak by tato kontroverzní reklama mohla upoutat ještě více lidí.

Sládek se ke kauze reklamy na trdelník vrátil na svém facebookovém profilu. „Jsem dalek toho, abych kritizoval brněnské firmy, a to bez ohledu na to, zda si za podivných okolností mastí kapsu na justičním paláci, nadjezdech vedoucích odnikud nikam nebo na přesunu nádraží právě tak odnikud nikam. Z téhož důvodu nechci kritizovat ani brněnskou firmu Trdlokafé,“ říká politiki, který v Brně žije.

Přesto přidal radu. „Je zbytečné si všímat sterilních výkřiků mimo mísu nějakých pomatenců z účelově vytvořené „vlastenecké sekty“, kteří vybrousili trdelník na tradiční české jídlo. Černouška v reklamě má kdekdo včetně takového Starbucksu, a proto by bylo dobré místo bezhlavého kopírování cizího jít vlastní, originální moravskou cestou,“ tvrdí šéf republikánů.

Poukazuje na to, že lidí tmavé pleti v Česku příliš nežije. „Nejprve se zamyslet nad tím, kolik vlastně černochů, kromě Reje nebo Bena v České republice žije? Podle hodně nadsazeného odhadu asi pět stovek, což je opět nadsazeně pět tisícin procenta,“ zdůraznil.

„Zatímco indoevropských kočovníků, kteří jsou našimi spoluobčany již stovky let, tady žije kolem 250 tisíc a nechť se nikdo nenechá zmást tím, že se při sčítání lidu část z nich prohlašuje za Čechy, Moraváky nebo Slováky. Je to tedy zajisté velmi početná část populace v České republice, která by si jistě zasloužila více pozornosti než jen při pravidelném odběru sociálních dávek. Například právě nedaleko sídla trdelníkové firmy jsou proslulé lokality Cejl a Bratislavská rodilými Brňáky nazývané též Bronx. Tam se během dne a se stoupajícím teplotami i dlouho do noci pohybuje dostatek dětí, ze kterých by se dala vybrat vhodná adeptka smějící se nad trdelníkem. Rozhodně by zastupovala mnohem početnější komunitu,“ vysvětluje.

Na fotce by tak podle něj mělo být právě romské dítě. „Pro příště bych doporučil místo kopírování multikulturního šílenství postihujícího nadnárodní firmy, aby se domácí firma blýskla alespoň troškou originality. Místo pracného hledání zástupce tisíciny procenta populace si vybrat z výrazně početnější skupiny,“ rýpnul si muž, který v minulosti proslul výpady proti Romům.

„Jinak přeji Trdlokafe hodně štěstí v podnikání, obzvláště když reklamní kampaní míří na tak „početnou“ skupinu obyvatel ČR. Za sebe jsem rád, že se tato firma odkopala ještě před vypuknutím léta, a tak vím, kam už rozhodně já ani moje rodina chodit nebudeme,“ dodal Sládek.

Témata:  Miroslav Sládek Svoboda a přímá demokracie rasismus

Aktuálně se děje

24. dubna 2024 13:46

Černochová vymění šéfa Vojenského zpravodajství. Bude jím Bartovský

Vláda ve středu na návrh ministryně obrany Jany Černochové (ODS) odsouhlasila jmenování brigádního generála Petra Bartovského ředitelem Vojenského zpravodajství (VZ). Po úterním projednání na plénu sněmovního obranného výboru tak byly splněny zákonné podmínky pro jeho jmenování.

Zdroj: Jan Hrabě

Další zprávy