Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Pošta začala na 400 pobočkách testovat objednání on-line

Česká pošta, ilustrační fotografie
Česká pošta, ilustrační fotografie
Foto: Adam Mráček / INCORP images

Česká pošta začala na téměř 400 pobočkách vybavených vyvolávacím systémem testovat možnost objednat se k přepážce on-line. Další pobočky budou postupně přibývat. Nová služba má šetřit čas zákazníků i personálu pošty. Klientů, kteří přijdou na pobočku bez objednání, se nový systém práce negativně nedotkne. Uvedl to mluvčí pošty Matyáš Vitík.

Na webové stránce https://www.postaonline.cz/rezervace je možné vybrat si konkrétní pobočku České pošty, službu, datum a čas, kdy se klient na poštu dostaví. Po zadání údajů přijde zákazníkovi potvrzení o vytvoření rezervace a kód, který zadá na poště do vyvolávacího systému.

Poté jde ihned k přepážce vyřídit si svoji objednanou službu. Rezervaci lze provést ještě hodinu před návštěvnou pobočky. Na místo je potřeba se dostavit v intervalu pět minut před potvrzeným časem a deset minut po něm.

Služby, které se dají během testovací fáze objednat, jsou například odeslání a vyzvednutí dopisů a balíků, služby kontaktního místa s veřejnou správou Czech POINT nebo bankovní a pojišťovací služby. Testování se uskuteční během července a srpna, poté bude vyhodnoceno a systém případně upraven.

Česká pošta provozuje 3200 poboček a zaměstnává téměř 27.000 lidí. Pobočková síť by se měla v roce 2023 oddělit do samostatného státního podniku.

Témata:  Česká pošta

Aktuálně se děje

18. dubna 2024 15:09

Policie vyšetřuje napadení v pražském servisu, jeden člověk je po smrti

Pražská policie vyšetřuje napadení v autoservisu v Řepích, ke kterému byli přivoláni i lidé z oddělení vražd. Hrůzný čin si totiž vyžádal úmrtí jedné osoby. Strážci zákona na místě zadrželi jednoho muže. 

Zdroj: Jan Hrabě

Další zprávy