DISKUZE K ČLÁNKU Televizní rada dostala přes prsty. TV Barrandov vyhrála soud

Televize Barrandov uspěla se správní žalobou proti pokutě 400.000 korun, kterou dostala za neobjektivitu v pořadu Kauzy Jaromíra Soukupa. Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV), která postih uložila, bude muset případ podrobněji prozkoumat. Stanovil to dnešní rozsudek, který je pravomocný. Rada zváží podání kasační stížnosti k Nejvyššímu správnímu soudu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Televizní rada dostala přes prsty. TV Barrandov vyhrála soud

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 3, poslední 15.02.2020 07:17 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Jan B. (Hlasovali 3 lidé) 14.02.2020 11:10
Starou radu vykopat i s Dvořákem a vrátit ČT… »
» pepek (Hlasovali 2 lidé) 14.02.2020 17:32
Kdy a kde? »
» tr53 (Hlasovali 2 lidé) 15.02.2020 07:17
Že by se v Česku začalo blýskat na lepší časy a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • tr53

    tr53

    77.242.86.XXX
    Že by se v Česku začalo blýskat na lepší časy a odvysílaná pravda nebude postižena pokutou? Teď zbývá ještě vypálit pokuty ČT za nepravdivé zprávy, které rada přehlíží a tu nenažranou bandu tupců, mafiánů, vlastizrádců a vlezdoprdelků ze zpravodajství ČT vykopat a poslat k lopatě na D1. Tečka

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jan B.

    Jan B.

    178.255.168.XXX
    Starou radu vykopat i s Dvořákem a vrátit ČT Českému národu který si ji platí ne zmetkům z Topky a ODS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
Loading...
reklama
Fotogalerie