Oznámí NASA objev inteligentního mimozemského života? Profesor se vyjádřil k videu Anonymous

Dalekohled Jamese Webba
Foto: NASA **www.nasa.gov**

Washington – Jak jsme vás již informovali, známá hackerská skupina Anonymous zveřejnila video, na kterém tvrdí, že se americký Národní úřad pro letectví a kosmonautiku, zkráceně NASA, chystá oznámit objevení mimozemského života. Zpráva vyvolala tak velký ohlas, že na ni musela NASA zareagovat.

Hackeři citovali zástupce NASA profesora Thomas Zurbuchena, který měl před výborem pro vědu, vesmír a technologie mluvit o tom, že je naše civilizace na pokraji odhalení důkazu mimozemského života ve vesmíru. Podle Anonymous nemělo jít jen o objev mikroorganismů, ale o inteligentní život.

NASA však v reakci na tuto informaci uvedla, že neexistuje žádný nový důkaz mimozemského života. Alespoň to tvrdí právě Zurbuchen, na kterého se hackeři ve svém videu odvolávali. „Na rozdíl od některých zpráv neexistuje žádné připravované oznámení z NASA týkající se mimozemského života,“ napsal Zurbuchen na Twitteru.

„Jsme ve vesmíru sami? I když zatím nevíme, pracujeme na misích, které nám mohou pomoci odpovědět na tuto základní otázku,“ dodal profesor s tím, že právě na tyto mise ve svém videu hackeři z Anonymous naráželi.

Poukázal také na to, že zmíněná výpověď před výborem byla přednesena už v dubnu a zabývala se minulými i budoucími misemi, díky kterým by NASA mohla brzy najít další zásadní objevy. „Se všemi těmito činnostmi souvisejícími s hledáním života v tolika různých oblastech jsme na pokraji jednoho z největších objevů všech dob,“ řekl před výborem Zurbuchen.

Jeho poznámka o objevu nového života tedy byla podle deníku The Independent pronesena v poněkud odlišném významu, než jak ji prezentovala skupina Anonymous. Ve stejném projevu totiž profesor také řekl, že „NASA zatím nenašla definitivní známky o mimozemském životě“.

Témata:  NASA (Národní úřad pro letectví a vesmír) Anonymous mimozemšťané / UFO

18. dubna 2024 19:07

Putinova ex-manželka přišla ve Francii o vilu. Kreml zuří

Kreml ve čtvrtek odsoudil rozhodnutí francouzských úřadů zkonfiskovat vilu, která patří současnému partnerovi exmanželky ruského prezidenta Vladimira Putina.

Zdroj: Radek Novotný