Kanye West během Super Bowlu LIX šokoval diváky neobvyklou reklamou, která byla natočena na iPhone přímo v zubařském křesle. V krátkém spotu se vtipně zmínil, že všechny prostředky na reklamu použil na nové zuby. Poté pozval diváky, aby navštívili jeho web Yeezy.
Tento krok vyvolal smíšené reakce. Někteří fanoušci ocenili jeho kreativitu a schopnost upoutat pozornost i s minimálními prostředky, zatímco jiní kritizovali nedostatek profesionality a považovali reklamu za nevhodnou pro tak prestižní událost, jakou je Super Bowl. Navíc se objevily spekulace, že prostředí zubařské ordinace může odkazovat na nedávné kontroverze spojené s Westovým osobním životem a jeho bývalým personálem, informuje server Variety.
Video: Kanye West NEW Yeezy Super Bowl 59 Commercial | Chris Venegas
Tato reklama přichází v době, kdy Kanye čelí kritice za své nedávné antisemitské výroky a kontroverzní chování na sociálních sítích. Nedávno například propagoval tričko s hákovým křížem na svém webu, což vyvolalo pobouření veřejnosti i organizací bojujících proti nenávisti. Jeho účet na platformě X (dříve Twitter) byl označen jako nevhodný pro práci (NSFW) a následně deaktivován po sérii urážlivých příspěvků.
Navzdory těmto kontroverzím Kanye pokračuje ve svých neobvyklých marketingových strategiích. Jeho rozhodnutí investovat do drahého reklamního prostoru během Super Bowlu a zároveň natočit reklamu s minimálními náklady může být vnímáno jako pokus o upoutání pozornosti a vyvolání diskuse. Zda tato taktika posílí nebo poškodí jeho značku Yeezy, ukáže až čas.
Témata: Kanye West
Související
11. února 2025 17:52
6. února 2025 16:20
6. února 2025 12:00
5. února 2025 17:49
4. února 2025 11:11