Meghan Markle je dlouhodobým terčem kritiky nejen za své chování v královské rodině, ale i kvůli svým projektům a veřejným aktivitám. Odborníci jí proto radí, jak se připravit na druhou sérii svého pořadu na Netflixu, vzhledem k tomu, že ta první po svém vydání v březnu rychle ztratila na popularitě. I když se její série With Love, Meghan dostala první týden do Top 10 a přilákala 2,6 milionu diváků, během několika měsíců rychle spadla na 383. místo.
Podle PR odborníka Edwarda Corama-Jamese, CEO společnosti Go Up, byl nárůst sledovanosti na začátku způsoben především zvědavostí. Lidé se chtěli zkrátka podívat na Meghan Markle, ale rychlý pokles ukazuje, že o obsah pořadu neměli zájem.
"Lidé se dívali, protože to byla ona, ale nevrátili se, protože pořad neměl dostatečnou hloubku příběhu a unikátní přístup, který by je přiměl sledovat dál," uvedl Coram-James.
Odborník také varoval, že i druhá série, která se chystá na podzim, by mohla čelit podobným problémům, pokud bude problém s nedostatkem atraktivního obsahu pokračovat. "Pokud se nezmění obsah, druhá série by mohla mít stejné problémy," řekl.
Podle Corama-Jamese by Meghan měla zaměřit svou pozornost na značku As Ever, která je mnohem lépe sladěná s jejími silnými stránkami. As Ever, její vlastní produktová řada, má potenciál oslovit spotřebitele, kteří ji obdivují pro její styl a hodnoty.
"Meghan by se měla soustředit na As Ever, protože tento produkt perfektně zapadá do jejího stylu a přímo spojuje její hodnoty s jejími fanoušky," dodal odborník.
Tak či onak je více než čtyři roky po podepsání lukrativní smlouvy mezi princem Harrym, Meghan Markle a streamovací platformou Netflix spolupráce u konce. Podle zprávy britského deníku The Sun nebude smlouva, která údajně měla hodnotu 100 milionů dolarů, po září 2025 prodloužena.
Informaci potvrdil i zdroj magazínu People z prostředí Hollywoodu, který uvedl, že rozhodnutí souvisí s proměnou obchodní strategie Netflixu.
„Z obou stran nepanuje žádná nevraživost. Věci zkrátka dospěly ke svému přirozenému konci,“ uvedl zdroj The Sun.
Smlouva, uzavřená v září 2020, měla původně za cíl přinést na platformu dokumentární a hrané filmy, dětské pořady i inspirativní obsah. Prvním projektem se stal dokumentární seriál Harry & Meghan, který zaznamenal rekordní sledovanost a stal se nejsledovanějším dokumentárním debutem v historii Netflixu.
Přesto se ukázalo, že zájem veřejnosti o další obsah od manželů z Montecita klesal. Jejich nejnovější projekty, včetně lifestylové show With Love, Meghan či dokumentu Polo, měly už výrazně slabší odezvu. Zatímco With Love, Meghan zaznamenala od březnové premiéry 5,3 milionu zhlédnutí, dokument Polo zaujal jen půl milionu domácností.
Přesto Netflix úplně nepálí mosty. Druhá série With Love, Meghan je již hotová a na podzim se objeví v nabídce platformy. Jako první potvrzený host bude Chrissy Teigen, režírovat opět bude Michael Steed. Meghan v pořadu představuje své přátele, vaření, zábavu i osobní tipy z oblasti životního stylu. Show je úzce propojena s její značkou As Ever, která nabízí produkty z oblasti módy a domácnosti a která zažívá úspěšné prodeje – většina produktů je okamžitě vyprodaná.
Témata: Meghan Markleová
Související
24. července 2025 14:06
21. července 2025 21:47
19. července 2025 11:12
15. července 2025 18:27
14. července 2025 17:28