Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Tom Holland v kuriózní situaci: Nemohl si koupit vlastní pivo

Tom Holland
Tom Holland
Foto: Instagram Tom Holland

Tom Holland, britský herec a představitel Spider-Mana, sdílel zábavnou příhodu z USA, kdy mu pokladní při nákupu vlastního nealkoholického piva Bero odmítl uznat britský průkaz totožnosti. Naštěstí mu pomohl zaměstnanec obchodu, který transakci dokončil se svým vlastním dokladem. I přes tuto komickou situaci vyjádřil Holland nadšení z uvedení značky Bero na americký trh, která má nabídnout kvalitní a inkluzivní alternativu pro ty, kteří preferují nealkoholické nápoje.

Tom Holland, známý britský herec a představitel Spider-Mana, nedávno sdílel na svém Instagramu humornou příhodu ze svého pobytu v USA. Ve snaze zakoupit své vlastní prémiové nealkoholické pivo Bero navštívil několik poboček obchodu Target. První dvě prodejny však jeho produkt neměly skladem, což ho vedlo k poznámce: "To není nejlepší marketing." Až ve třetí pobočce měl štěstí a našel své pivo na regále.

Radost z nalezení vlastního produktu však brzy vystřídala frustrace. Při pokusu o nákup mu pokladní odmítl přijmout jeho britský průkaz totožnosti jako platný doklad věku. Holland, kterému je 28 let, se ocitl v paradoxní situaci, kdy nemohl prokázat svůj věk pro nákup nealkoholického piva. Naštěstí mu na pomoc přišel ochotný zaměstnanec obchodu, který použil svůj vlastní průkaz totožnosti, aby transakci dokončil. Holland k tomu s úsměvem dodal: "Je to trochu ironické, že jsem nemohl koupit svůj vlastní produkt."

Tato událost poukazuje na rozdíly v pravidlech prodeje nealkoholických nápojů mezi různými zeměmi. V některých státech USA je vyžadováno ověření věku i při nákupu nealkoholických piv, zatímco v jiných zemích, jako je Velká Británie, taková omezení neexistují. Hollandova zkušenost tak otevřela diskusi o potřebě jednotných pravidel a lepší informovanosti zákazníků i prodejců, informuje server People.

Navzdory této nepříjemnosti Holland vyjádřil své nadšení z uvedení značky Bero na trh v USA. Jeho motivací pro vytvoření tohoto nealkoholického piva byla touha po prémiovém produktu, který by podporoval sociální inkluzi. Bero je nyní dostupné v prodejnách Target po celé zemi, což umožňuje širšímu publiku vychutnat si tento nápoj. Holland doufá, že jeho produkt osloví nejen ty, kteří se vyhýbají alkoholu, ale i všechny, kteří hledají kvalitní a chutnou alternativu.

Témata:  Tom Holland

Související

Aktuálně se děje

20. října 2025 21:05

Ještě to není ztracený. Úřadující Slavík prozradil, kolik lístků na Letnou už prodal

Ještě to není ztracený, vzkazuje Marek Ztracený svým fanouškům, kteří si zatím nekoupili lístek na největší koncert na Letenské pláni. Vstupenek ale významně ubylo, k mání už jich je jen pětina. 

Zdroj: Jiří Hrubý

Další zprávy