Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

O Karoq je obrovský zájem. V Česku se kvůli tomu otevřela další montážní linka

Škoda Karoq
Škoda Karoq
Foto: Škoda Auto

Mladá Boleslav - Škoda Auto reaguje na vysokou poptávku a začátkem nového roku zahájila sériovou výrobu nového modelu Karoq už i v závodě v Mladé Boleslavi. Dosud ho vyráběla jen v Kvasinách na Rychnovsku.

Firma do montážních linek pro SUV Karoq v Mladé Boleslavi investovala 16,6 milionu eur. V Mladé Boleslavi automobilka tedy nyní vyrábí čtyři modelové řady, kromě Karoqu jde také o Fabii, Rapid a Octavii. Denně se zde vyrobí až 320 vozů Karoq. První Škoda Karoq sjela v Mladé Boleslavi z linky před několika dny.

Závod v Kvasinách zahájil výrobu nového kompaktního SUV koncem července 2017. Karoq se pak začal oficiálně prodávat 18. října, do té doby firma obdržela přes 3500 předobjednávek.

Proti svému předchůdci Yetimu se Karoq prodloužil o 16 centimetrů na 4,38 metru, šířka je 1,84 metru, tedy o 3,5 cm více. Zavazadlový prostor se zvětšil o 106 litrů na 521 litrů. Při sklopených zadních opěradlech činí objem až 1630 litrů.

Nejlevnější varianta zatím stojí 529.900 korun, nabízí motor 1,0 TSI s výkonem 85 kW s poháněnou přední nápravou. V budoucnu bude dodávána ještě levnější varianta s výbavou Active. K dispozici jsou dvě naftové a dvě benzínové motorizace a zájemci mohou vybírat ze dvou stupňů výbavy - Ambition a Style, které lze rozšířit o pakety Plus.

Témata:  Škoda automobilový průmysl Mladá Boleslav Škoda Karoq

Související

Aktuálně se děje

16. října 2025 8:25

Regina Rázlová ukázala sympatickou vnučku. Příběh Emilie vás zaujme

Oblíbená herečka Regina Rázlová byla hostem Jana Krause v jeho populární televizní talk show. Tentokrát ale nepřišla do pořadu sama. Společnost jí dělala jedna z vnuček, která zaujala diváky svým exotickým vzezřením. 

Zdroj: Ludmila Plachá

Další zprávy

Lukáš Vlček

Dočká se Dana Drábová neobvyklé pocty? Chtějí po ní pojmenovat reaktor

Ministr průmyslu a obchodu, Lukáš Vlček (STAN), který stojí v čele resortu pouhý rok, a nahradil tak eurokomisaře Jozefa Síkelu, má za sebou intenzivní období. Během dvanácti měsíců se mu podařilo dotáhnout podpis smlouvy na výstavbu jaderné elektrárny v Dukovanech, prosadit dvě klíčové novely energetického zákona a získat pro Česko investici společnosti Toyota na výrobu elektromobilů. Teď sice spolu se stávající vládou končí, chce se ale pokusit ještě o nezvyklou poctu Daně Drábové.