Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Eurojackpot se teď hraje o rekordní výhru. Letos už přibyly stovky milionářů

Evropská měna EURO, ilustrační fotografie.
Evropská měna EURO, ilustrační fotografie.
Foto: Adam Mráček / INCORP images

Desítky minut budou ještě přijímány sázky v loterii Eurojackpot před pátečním slosováním, v němž se hraje o rekordní výhru ve výši přes tři miliardy korun. Tolik v Česku ještě nikdo nevyhrál. 

Loterie se losuje dvakrát týdně, naposledy se výherní čísla losovala v úterý večer. Byla to v prvním osudí čísla 2, 3, 34, 38 a 49, ve druhém osudí čísla 10 a 11 a v extra osudí 065580. Další a poslední losování během tohoto týdne proběhne dnes, přičemž sázky jsou vždy přijímány až do 19:00. 

Eurojackpot je loterie organizovaná různými sázkovými kancelářemi, včetně české Sazky. Hráči si kupují sázenku, na které vyplňují sloupce s čísly. Každý sloupec obsahuje dvě číselné řady, kde je třeba zvolit 5 čísel od 1 do 50 a 2 čísla od 1 do 12. Čísla mohou být vybrána buď ručně, nebo náhodně počítačem. Cena za jednu sázku na jediný sloupec v České republice je 60 Kč.

V roce 2024 eviduje Sazka už celkem 303 nových milionářů. Celková částka rozdělená mezi tyto výherce činí více než 1,6 miliardy korun. Letošní nejvyšší český Eurojackpot vyhrál šťastlivec v dubnu. Sázející z Prahy trefil v pátém sloupci všech 5 čísel z prvního osudí a také jedno ze dvou čísel z osudí druhého. Vyhrál tím pádem výhru ve druhém pořadí v celkové částce přes 129 milionů korun. 

Zatím nejvyšší Eurojackpot v historii padl v létě 2022 v Dánsku. Muž, který si svůj tiket koupil v supermarketu Meny v městečku Blavand na západě země, si odnesl téměř tři miliardy korun.  
Nejvyšší výhra v Česku je dosud 2,466 miliardy korun z května 2015.

Témata:  loterie Eurojackpot Sazka

Související

Aktuálně se děje

12:35

Den dětí dnes oslaví více než milion ratolestí. Obchodníci si mnou ruce už dopředu

V Česku žije zhruba 1,7 milionu dětí, tedy konkrétněji osob mladších patnácti let. Dnešní Den dětí je hlavně jejich svátkem. Nezřídka rodiče ovšem obdarovávají pozorností také své ratolesti, kterým již patnáct bylo, ba jsou dokonce dospělé. Den dětí je tak vítanou příležitostí pro obchodníky, jak navýšit své tržby. Mnozí jej proto také marketingově využívají.

Zdroj: Lukáš Kovanda

Další zprávy