Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Luxus na kolech: LVMH vtrhne do Formule 1 na deset let

Charles Leclerc
Charles Leclerc
Foto: Scuderia Ferrari

LVMH, luxusní konglomerát, který zastřešuje značky jako Louis Vuitton, Dior a Fendi, vstoupil do historického 10letého globálního partnerství s Formulí 1, které začne v roce 2025. Tato spolupráce má za cíl propojit svět motorsportu s vysokou módou a zahájit novou éru v evoluci Formule 1 jakožto luxusního životního stylu informuje server Vogue Business.

V rámci tohoto partnerství LVMH zapojí několik svých klíčových značek – Louis Vuitton, Moët & Chandon a TAG Heuer – do akcí F1. Tyto značky přinesou unikátní zážitky z oblasti pohostinství, exkluzivní aktivity a prémiový obsah, který zvýrazní propojení luxusu s výkonnostním sportem. TAG Heuer, který má v motorsportu dlouhou historii, nahradí Rolex na pozici oficiálního časoměřiče.

Louis Vuitton, který už dnes vyrábí trofeje pro F1, rozšíří svou přítomnost, možná dokonce sponzorstvím prestižních závodů, jako je Monacká nebo Miami Grand Prix​.

Témata:  Formule 1

Související

Aktuálně se děje

16. října 2025 14:57

Dobré zprávy z Brna. Bolek Polívka už není v nemocnici

Dobré zprávy přicházejí z Brna, kde se před uplynulým víkendem během představení zhoršil zdravotní stav Bolka Polívka. V posledních dnech se ukázalo, co se populárnímu herci vlastně přihodilo. Není to naštěstí tak vážné, proto lékaři souhlasili s jeho propuštěním do domácí péče.

Zdroj: Dan Šrámek

Další zprávy

Ilustrační foto

Nepochopitelná tragédie: Muž sledoval videa pro dospělé, zatímco jeho dvouletá dcera umírala

Otec obviněný z vraždy své dvouleté dcery, která zemřela v rozpáleném autě, měl být v době její smrti rozptylován sledováním videí pro dospělé a popíjením piva. Vyplývá to z tvrzení obžaloby, které zaznělo u nedávného soudního jednání. Sedmatřicetiletý Christopher Scholtes měl svou nejmladší dceru Parker nechat uvězněnou ve vozidle na příjezdové cestě u svého domu v Arizoně po dobu tří hodin.