Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Luxus na kolech: LVMH vtrhne do Formule 1 na deset let

Charles Leclerc
Charles Leclerc
Foto: Scuderia Ferrari

LVMH, luxusní konglomerát, který zastřešuje značky jako Louis Vuitton, Dior a Fendi, vstoupil do historického 10letého globálního partnerství s Formulí 1, které začne v roce 2025. Tato spolupráce má za cíl propojit svět motorsportu s vysokou módou a zahájit novou éru v evoluci Formule 1 jakožto luxusního životního stylu informuje server Vogue Business.

V rámci tohoto partnerství LVMH zapojí několik svých klíčových značek – Louis Vuitton, Moët & Chandon a TAG Heuer – do akcí F1. Tyto značky přinesou unikátní zážitky z oblasti pohostinství, exkluzivní aktivity a prémiový obsah, který zvýrazní propojení luxusu s výkonnostním sportem. TAG Heuer, který má v motorsportu dlouhou historii, nahradí Rolex na pozici oficiálního časoměřiče.

Louis Vuitton, který už dnes vyrábí trofeje pro F1, rozšíří svou přítomnost, možná dokonce sponzorstvím prestižních závodů, jako je Monacká nebo Miami Grand Prix​.

Témata:  Formule 1

Související

Aktuálně se děje

9:36

Pohřeb Jiřího Bartošky (†78). Byla ještě jiná varianta, přiznal informátor

Na den přesně za týden se otevřou dveře pražského Rudolfina lidem, kteří se budou chtít rozloučit s legendárním Jiřím Bartoškou. Zemřel ve čtvrtek, bylo mu 78 let. A protože byl v rámci filmového festivalu spjatý s Karlovými Vary, nabízelo se i umístění posledního rozloučení do lázeňského města. 

Zdroj: Ludmila Plachá

Další zprávy