Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Luxus na kolech: LVMH vtrhne do Formule 1 na deset let

Charles Leclerc
Charles Leclerc
Foto: Scuderia Ferrari

LVMH, luxusní konglomerát, který zastřešuje značky jako Louis Vuitton, Dior a Fendi, vstoupil do historického 10letého globálního partnerství s Formulí 1, které začne v roce 2025. Tato spolupráce má za cíl propojit svět motorsportu s vysokou módou a zahájit novou éru v evoluci Formule 1 jakožto luxusního životního stylu informuje server Vogue Business.

V rámci tohoto partnerství LVMH zapojí několik svých klíčových značek – Louis Vuitton, Moët & Chandon a TAG Heuer – do akcí F1. Tyto značky přinesou unikátní zážitky z oblasti pohostinství, exkluzivní aktivity a prémiový obsah, který zvýrazní propojení luxusu s výkonnostním sportem. TAG Heuer, který má v motorsportu dlouhou historii, nahradí Rolex na pozici oficiálního časoměřiče.

Louis Vuitton, který už dnes vyrábí trofeje pro F1, rozšíří svou přítomnost, možná dokonce sponzorstvím prestižních závodů, jako je Monacká nebo Miami Grand Prix​.

Témata:  Formule 1

Související

Aktuálně se děje

7. prosince 2025 13:14

"V nemocnici mi vynadal." Kolegyně Katka Říhová vzpomíná dva dny po smrti na Patrika Hezuckého (†55)

Populární moderátor Patrik Hezucký (†55) celý svůj život zasvětil rozdávání radosti. Jeho náhlý odchod zanechal v srdcích jeho blízkých a kolegů nepopsatelné prázdno. Podle jeho velmi blízké kamarádky a kolegyně, moderátorky Kateřiny Říhové (38), si přitom Hezucký jen málokdy uvědomoval, jak moc ho lidé milovali.

Zdroj: Libor Novák

Další zprávy