Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Luxus na kolech: LVMH vtrhne do Formule 1 na deset let

Charles Leclerc
Charles Leclerc
Foto: Scuderia Ferrari

LVMH, luxusní konglomerát, který zastřešuje značky jako Louis Vuitton, Dior a Fendi, vstoupil do historického 10letého globálního partnerství s Formulí 1, které začne v roce 2025. Tato spolupráce má za cíl propojit svět motorsportu s vysokou módou a zahájit novou éru v evoluci Formule 1 jakožto luxusního životního stylu informuje server Vogue Business.

V rámci tohoto partnerství LVMH zapojí několik svých klíčových značek – Louis Vuitton, Moët & Chandon a TAG Heuer – do akcí F1. Tyto značky přinesou unikátní zážitky z oblasti pohostinství, exkluzivní aktivity a prémiový obsah, který zvýrazní propojení luxusu s výkonnostním sportem. TAG Heuer, který má v motorsportu dlouhou historii, nahradí Rolex na pozici oficiálního časoměřiče.

Louis Vuitton, který už dnes vyrábí trofeje pro F1, rozšíří svou přítomnost, možná dokonce sponzorstvím prestižních závodů, jako je Monacká nebo Miami Grand Prix​.

Témata:  Formule 1

Související

Aktuálně se děje

25. července 2025 17:00

25. července 2025 15:58

Trump ve snaze porazit Čínu obětuje i ty nejbližší spojence. Role USA jako morální autority končí

Není to Rusko, Írán ani Evropská unie, co dnes budí amerického prezidenta Donalda Trumpa ze spaní. Skutečným geopolitickým soupeřem, který určuje jeho zahraničněpolitickou agendu, je Čína. Peking se v posledních letech stal nejen konkurentem, ale v řadě oblastí již i přímým rivalem, který Spojené státy dohání – a v některých směrech dokonce jasně překonává.

Zdroj: Jakub Jurek

Další zprávy