Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Luxus na kolech: LVMH vtrhne do Formule 1 na deset let

Charles Leclerc
Charles Leclerc
Foto: Scuderia Ferrari

LVMH, luxusní konglomerát, který zastřešuje značky jako Louis Vuitton, Dior a Fendi, vstoupil do historického 10letého globálního partnerství s Formulí 1, které začne v roce 2025. Tato spolupráce má za cíl propojit svět motorsportu s vysokou módou a zahájit novou éru v evoluci Formule 1 jakožto luxusního životního stylu informuje server Vogue Business.

V rámci tohoto partnerství LVMH zapojí několik svých klíčových značek – Louis Vuitton, Moët & Chandon a TAG Heuer – do akcí F1. Tyto značky přinesou unikátní zážitky z oblasti pohostinství, exkluzivní aktivity a prémiový obsah, který zvýrazní propojení luxusu s výkonnostním sportem. TAG Heuer, který má v motorsportu dlouhou historii, nahradí Rolex na pozici oficiálního časoměřiče.

Louis Vuitton, který už dnes vyrábí trofeje pro F1, rozšíří svou přítomnost, možná dokonce sponzorstvím prestižních závodů, jako je Monacká nebo Miami Grand Prix​.

Témata:  Formule 1

Související

Aktuálně se děje

6. září 2025 19:02

Will Smith čelí masivní kritice od fanoušků: Upravil si umělou inteligencí realitu?

Oblíbený herec Will Smith čelí kritice od fanoušků poté, co se v jeho nedávném videu na YouTube objevily bizarní vizuální nesrovnalosti. Mnozí jsou přesvědčeni, že použil umělou inteligenci, aby zkreslil realitu na videu z koncertu. Mezi nesrovnalosti patří neobvyklé tvary rukou s šesti prsty, rozmazané části těla a nápisy na cedulích, které se během videa mění.

Zdroj: Libor Novák

Další zprávy