Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Vévodkyně Meghan řeší ožehavý problém! Už to nejde vydržet!

Princ Harry a Meghan Markle
Princ Harry a Meghan Markle
Foto: Wikimedia Commons

Značka Meghan Markle s názvem American Riviera Orchard čelí od svého vzniku problémům. Vévodkyně ze Sussexu totiž stále nemůže najít vhodného člověka, který by projekt vedl. Nikdo s ní totiž už nevydrží pracovat.

Třiačtyřicetiletá vévodkyně v březnu oznámila, že plánuje spuštění vlastní značky. Po šesti měsících však stále není jasné, kdy přesně k uvedení na trh dojde a jaké konkrétní produkty bude nabízet, informovala americká média.

Podle nejmenovaného zdroje spočívá hlavní problém v tom, že Meghan zatím nenašla vhodného šéfa projektu.

„Čísla nelžou – skutečnost, že z projektu odešlo téměř 20 zaměstnanců, hovoří sama za sebe,“ sdělil zdroj magazínu Closer. Dodal také, že spolupráce s Harrym a Meghan je velmi náročná.

Ačkoliv produkty ještě nejsou v prodeji, Meghan v dubnu rozeslala vzorky jahodových džemů některým celebritám. Kromě toho poslala také psí pamlsky a naznačila, že v její kolekci bude zahrnuto i růžové víno.

Podle oficiálních dokumentů se očekává, že Meghan bude prodávat kuchyňské potřeby, džemy, marmelády a pomazánky. 

Témata:  Meghan Markleová

Související

Aktuálně se děje

21. listopadu 2024 12:46

Rusko si našlo nový cíl číslo jedna. Polsko

Marija Zacharovová, mluvčí ruského ministerstva zahraničí, varovala, že nově otevřená americká základna protiraketové obrany v severním Polsku zvyšuje úroveň jaderného ohrožení a stává se prioritním cílem pro Rusko.

Zdroj: Libor Novák

Další zprávy