Praha - Ačkoli Česká pošta loni vyhlásila velké šetření a své zaměstnance tak začala nutit prodávat losy, na dubnovém plese Policejního prezidia rozhodně nešetřila. Za akci, na kterou se navíc pošťáci nedostali, utratila statisíce korun. Platila za poděkování, rychlé připojení, vložení propagačních materiálů do taštiček nebo třeba za doprovod. Těchto absurdních položek je ale mnohem více...
Stát se "generálním partnerem" plesu Policejního prezidia ve čtyřhvězdičkovém hotelu - to něco stojí. Že se ale tímto hlavním sponzorem stane firma, která se ještě nedávno oháněla tím, že nemá peníze pro své zaměstnance a musí proto vyhlásit velké šetření, to byste nejspíš nečekali. Není proto divu, že se zaměstnanci České pošty opět bouří.
Kompletní přehled výdajů České pošty na plese Policejního prezidia zde.
"Z jedné strany se tady tlačí na zaměstnance, aby uzavírali produkty partnerů, aby prodávali losy - aby pošta měla peníze - a na druhé staně se utrácejí peníze za takovéhle věci," rozčiluje se jeden z nich. "Je to plivanec do tváře provozním zaměstnancům," hlásí další.
Pro poštu je to prý podle jejího vedení ale reklama, která se zhodnotí. "Je to náš významný klient, co se týče podání zásilek a podobně, takže jsme se chtěli propagovat právě tam, kde jsme úspěšní a kde chceme ten potenciál ještě navýšit," řekl TV Nova mluvčí pošty.
A kolik tedy Česká pošta za ples v pražském čtyřhvězdičkovém hotelu zaplatila? Celkem 700 tisíc korun! Podle smlouvy zaplatila třeba 50 tisíc za to, že se jí na plese z pódia poděkuje a to minimálně pětkrát. Dalších 50 tisíc pak stálo vložení propagačních materiálů do dárkových tašek.
No a to, aby mohlo 8 jejich lidí s doprovodem na ples přijít ji vyšlo na více než 27 tisíc.
Témata: Česká pošta
Související
29. srpna 2024 12:51
9. srpna 2024 12:55
18. ledna 2024 16:40
12. prosince 2023 21:15
7. listopadu 2023 13:18
22. září 2023 17:51