Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Článek v MfD je lživý a účelový, zlobí se ředitel ČT Dvořák. Mafra na něm trvá

Petr Dvořák, generální ředitel České televize pro EuroZprávy.cz
Petr Dvořák, generální ředitel České televize pro EuroZprávy.cz
Foto: Mariusz Stankowski / INCORP images

Praha - Generální ředitel České televize (ČT) Petr Dvořák se dnes ohradil proti článku v Mladé frontě Dnes, podle nějž si veřejnoprávní televize údajně najala tři PR agentury na vylepšení své pověsti za 12 milionů korun.

Článek v MfD, kterou donedávna vlastnil ministr financí Andrej Babiš (ANO), uvádí, že Česká televize uzavřela politicky ožehavou smlouvu s PR agenturami AMI Communications, Bison&Rose a Stance, aby příští čtyři roky vylepšovaly její obraz u veřejnosti. Bison&Rose přitom spoluvlastní Miloš Růžička, který radí ministru vnitra Milanu Chovancovi (ČSSD).

"Článek je snůška pomluv a účelového propojování jevů," uvedl Dvořák s tím, že mu to připomíná "estébácké" postupy z 50. let.

Uzavřené dohody dle Dvořáka vycházejí z transparentní veřejné zakázky vypsané už v roce 2015, a nelze je tedy spojovat se současným politickým děním. Volba padla na dvě největší PR agentury v ČR a agenturu Stance, která patří do první desítky.

Uzavřené smlouvy na čtyři roky zní na maximální částku 9,6 milionu korun, která nemusí být zcela vyčerpána. "Agentury také nemají vylepšovat image ČT, jak píše deník, ale pomoci televizi propagovat pořady na internetu, respektive na sociálních sítích," uvedl Dvořák.

Témata:  Petr Dvořák Česká televize Mladá fronta Dnes

Související

Aktuálně se děje

11:50

Leoš Mareš terčem Jana Krause. Schytal to za vizáž i pěvecké výkony

Do výročního dílu Show Jana Krause k dvaceti letům pořadu na televizní obrazovce přijal pozvání i Leoš Mareš. A je otázkou, zdali toho zpětně nelituje. Kraus, který nikdy neměl problém říkat věci narovinu, se do něj opřel hned několikrát. 

Zdroj: Jiří Hrubý

Další zprávy