Praha - Generální ředitel České televize (ČT) Petr Dvořák se dnes ohradil proti článku v Mladé frontě Dnes, podle nějž si veřejnoprávní televize údajně najala tři PR agentury na vylepšení své pověsti za 12 milionů korun.
Článek v MfD, kterou donedávna vlastnil ministr financí Andrej Babiš (ANO), uvádí, že Česká televize uzavřela politicky ožehavou smlouvu s PR agenturami AMI Communications, Bison&Rose a Stance, aby příští čtyři roky vylepšovaly její obraz u veřejnosti. Bison&Rose přitom spoluvlastní Miloš Růžička, který radí ministru vnitra Milanu Chovancovi (ČSSD).
"Článek je snůška pomluv a účelového propojování jevů," uvedl Dvořák s tím, že mu to připomíná "estébácké" postupy z 50. let.
Uzavřené dohody dle Dvořáka vycházejí z transparentní veřejné zakázky vypsané už v roce 2015, a nelze je tedy spojovat se současným politickým děním. Volba padla na dvě největší PR agentury v ČR a agenturu Stance, která patří do první desítky.
Uzavřené smlouvy na čtyři roky zní na maximální částku 9,6 milionu korun, která nemusí být zcela vyčerpána. "Agentury také nemají vylepšovat image ČT, jak píše deník, ale pomoci televizi propagovat pořady na internetu, respektive na sociálních sítích," uvedl Dvořák.
Témata: Petr Dvořák, Česká televize, Mladá fronta Dnes
Související
31. května 2022 12:43
27. května 2020 18:02
30. prosince 2019 13:50
18. května 2019 12:58
4. dubna 2019 12:43