Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Článek v MfD je lživý a účelový, zlobí se ředitel ČT Dvořák. Mafra na něm trvá

Petr Dvořák, generální ředitel České televize pro EuroZprávy.cz
Petr Dvořák, generální ředitel České televize pro EuroZprávy.cz
Foto: Mariusz Stankowski / INCORP images

Praha - Generální ředitel České televize (ČT) Petr Dvořák se dnes ohradil proti článku v Mladé frontě Dnes, podle nějž si veřejnoprávní televize údajně najala tři PR agentury na vylepšení své pověsti za 12 milionů korun.

Článek v MfD, kterou donedávna vlastnil ministr financí Andrej Babiš (ANO), uvádí, že Česká televize uzavřela politicky ožehavou smlouvu s PR agenturami AMI Communications, Bison&Rose a Stance, aby příští čtyři roky vylepšovaly její obraz u veřejnosti. Bison&Rose přitom spoluvlastní Miloš Růžička, který radí ministru vnitra Milanu Chovancovi (ČSSD).

"Článek je snůška pomluv a účelového propojování jevů," uvedl Dvořák s tím, že mu to připomíná "estébácké" postupy z 50. let.

Uzavřené dohody dle Dvořáka vycházejí z transparentní veřejné zakázky vypsané už v roce 2015, a nelze je tedy spojovat se současným politickým děním. Volba padla na dvě největší PR agentury v ČR a agenturu Stance, která patří do první desítky.

Uzavřené smlouvy na čtyři roky zní na maximální částku 9,6 milionu korun, která nemusí být zcela vyčerpána. "Agentury také nemají vylepšovat image ČT, jak píše deník, ale pomoci televizi propagovat pořady na internetu, respektive na sociálních sítích," uvedl Dvořák.

Témata:  Petr Dvořák Česká televize Mladá fronta Dnes

Související

Aktuálně se děje

1. dubna 2025 13:08

Tohle se nečekalo. Anna Slováčková a moment, který chce zažít každý umělec

Anna Slováčková bojuje se zákeřnou rakovinou, ale zároveň se snaží pokračovat i v normálním osobním i pracovním životě. Jejím posledním počinem v hudební kariéře je duet s rapperem Lipem. Právě on nyní prozradil, jak se písničce daří. 

Zdroj: Jiří Hrubý

Další zprávy