Praha - Televizního Silvestra ovládla Česká televize. Její Všechnopárty byla s 1,3 milionu diváků starších 15 let nejsledovanějším pořadem.
Vyplývá to z dat Asociace televizních organizací, které publikoval server Mediaguru.
Za Všechnopárty se umístily Silvestrovské televizní noviny na Nově s 1,25 milionu diváků a na dalších místech skončily pořady ČT1 U muziky na Silvestra a Do roka a do dna, oba s více než jedním milionem diváků.
Absolutně nejvyšší sledovanost pak měla v první minutě nového roku vysílaná česká hymna, novoroční přípitek a záběr pražského orloje odměřujícího čas do půlnoci, vše na ČT1. Sledovalo je 1,5 až 1,6 milionu diváků.
Témata: Česká televize, televize
Související
21. listopadu 2024 13:43
13. listopadu 2024 15:51
12. listopadu 2024 9:59
9. listopadu 2024 21:58
6. listopadu 2024 21:09
4. listopadu 2024 8:24