Praha - Stát utratí přes 28 milionů na mediální kampaň k podpoře elektronické evidenci tržeb. Ta by měla začít fungovat 1. prosince. Informoval o tom na tiskové konferenci Martin Janeček, šéf Finanční správy.
Generální finanční ředitelství už zadalo v souvislosti s kampaní dvě zakázky. Zakázku na kreativní řešení vyhrála ze sedmi uchazečů agentura McCann Erickson Prague s cenou 2,95 milionu korun. Druhou zakázku za 25,3 milionu korun na nákup mediálního prostoru ze dvou uchazečů vyhrála díky nižší ceně společnost PHD. "Tyto dvě zakázky, pokud by byly spojeny v jednu, by zúžily počet potenciálních dodavatelů," uvedl Janeček.
Ministerstvo financí již dříve také spustilo oficiální webové stránky projektu elektronické evidence tržeb www.e-trzby.cz. Lze tam nalézt všechny informace pro podnikatele, IT vývojáře i širokou veřejnost. Zároveň jsou tam umisťovány odpovědi na všechny dotazy týkající se evidence tržeb, které MF získá.
Elektronická evidence tržeb (EET) by měla být v první fázi spuštěna od 1. prosince pro hotely a restaurace. Další firmy se budou do EET zapojovat v následujících měsících. Od března příštího roku budou muset evidovat tržby maloobchodní a velkoobchodní firmy. Od 16. měsíce od účinnosti mají být evidovány všechny tržby kromě tržeb řemeslníků, které se pod zákon dostanou od 18. měsíce. Vláda bude moci nařízením stanovit, že některé tržby nebudou od nabytí účinnosti zákona dočasně evidovanými tržbami.
Témata: Ministerstvo financí České republiky, elektronická evidence tržeb
Související
17. listopadu 2024 17:29
4. září 2024 16:04
27. září 2023 12:20
1. září 2023 11:36
27. srpna 2023 16:40
18. srpna 2023 12:58