reklama
Soukup kvůli Brožové zuřil tak moc, až prskal do kamery: Pavle Novotný, prosím tě, jdi do pr...! - anotační obrázek
Soukup kvůli Brožové zuřil tak moc, až prskal do kamery:…

Na twitterovém profilu pořadu ČT Newsroom ČT24 se objevily příspěvky, které se týkaly svou českých médií – Nového deníku a stanice Barrandov. „ČST Praha uvádí na I. programu: Mediální projekt Drahošových sponzorů vyneseme za peníze všech koncesionářů do nebes, názorově nepohodlnou televizi opět poblinkáme,“ zlobí se Ovčáček.

A co tak strašného se v příspěvcích ČT objevilo? Pořad Newsroom, který každý týden informuje o  nejdůležitějších událostech českých i zahraničních médií zmínil, že Nový deník bude fungovat od konce října. „Novináři se ale do nové redakce stěhovali už tento týden. Co budou dělat do té doby? íc novinek ze světa médií v neděli na ČT24 NOVĚ od 22:02,“ oznámila ČT.

Druhý příspěvek, na který Ovčáček poukázal, se zabývá stanicí Barrandov. „Jednou z podmínek vysílací licence TV Barrandov je pravidelné denní vysílání zpráv. Ty ale televize od srpna zrušila. Bude se věcí zabývat Rada pro rozhlasové a televizní vysílání?“ uvedli na twitteru novináři z Newsroomu.

Ovčáčkova slova vyvolala vlnu kritiky. „Jste nekonečně trapný, Jiří,“ vzkázal mu například Petr Kukal, známější pod přezdívkou Ktweetuje. Kukal působil v minulosti jako správce twitterového účtu ministerstva kultury, v tuto chvíli působí jako mluvčí Filozofické fakulty UK.

„Tomu se říká zpravodajství, Jiřino. Povinností veřejnoprávní televize je informovat ať se to někomu líbí nebo ne. A že možná seberou licenci TV Burrandov? Tak nemel Soukup porušovat licenční podmínky,“ přidal se další diskutující.

„Tomu se říká zpravodajství a je to tak nějak v souladu se záměrem a smyslem existence veřejnoprávní televize. Je mrzké, že se to ne každému zamlouvá, ale to je, a teď se podržte, též v souladu se záměrem a smyslem existence veřejnoprávní televize,“ napsal další.

1 komentář (Poslední 11.09. 20:15) Napište svůj názor

reklama