reklama

„Já okamžitě chci, aby pořad Newsroom a ta Fridrichová (moderátorka pořadu 168 hodin – pozn. red.) rozebraly, proč Česká televize nepozvala do pořadu jako expertku na Maďarsko někoho jinýho než naprosto podivnou sluníčkářskou nevzdělanou aktivistku, která neumí maďarsky a žila tam rok,“ vzal si Soukup v pondělí na paškál výběr hostů veřejnoprávní televize.

„Luboši Rosí, ty blbe, ty kluku jeden ušatej, tohle je pro tebe sólokapr jako kráva. Kreténe. Sólokráva,“ opřel se za pomoci vulgárních výrazů i do dramaturga a moderátora zmiňovaného Newsroomu.

Česká televize včera na svém twitterovém profilu potvrdila, že podnikla jisté právní kroky. „V souvislosti s pondělním vysíláním pořadu Týden podle Jaromíra Soukupa podáváme trestní oznámení,“ stálo ve vyjádření ČT.

Jakého trestného činu se měl Jaromír Soukup, resp. TV Barrandov, dopustit? „Trestní oznámení jako takové aktuálně formulujeme,“ odpověděla na dotaz redakce serveru EuroZprávy.cz tisková mluvčí ČT Karolína Blinková. „Další kroky nebudeme komentovat,“ dodala vzápětí.

„Jsem ochotný přijmout fakt, že po vzoru Jiřího Paroubka nebo Davida Ratha na mě moderátoři nebo celá ČT podají žalobu za odvysílání satiry, ale podat trestní oznámení je podle mého zcela za hranou,“ reagoval pro EZ na celou situaci Jaromír Soukup. Nápad podat trestní oznámení považuje za „ukázku intelektuální vyprázdněnosti instituce“.

„Pokud si redaktoři ČT myslí, že budou cenzurovat český mediální trh, pak bych je chtěl upozornit, že to nikdy nepřipustím. A je podle mého naprosto nepřijatelné, aby se novináři z veřejnoprávní stanice, která má sama máslo na hlavě, pokoušeli zastrašovat ostatní televizní stanice na trhu,“ doplňuje generální ředitel a moderátor 11 pořadů TV Barrandov.

1 komentář (Poslední 16.12. 02:19) Napište svůj názor

reklama