Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Hnilička požádal o očkování reprezentantů proti covidu

Hokej, ilustrační foto
Hokej, ilustrační foto
Foto: Pixabay

Předseda Národní sportovní agentury Milan Hnilička požádal premiéra Andreje Babiše o zařazení českých reprezentantů do vládní strategie očkování proti koronaviru. Na twitteru uvedl, že má jít o 6000 osob.

Zároveň ujistil, že respektuje priority rizikových skupin. Očkování by ulehčilo reprezentaci na mezinárodních soutěžích nejen sportovcům, kteří se připravují na olympijské hry v Tokiu.

S požadavkem na co nejrychlejší vakcinaci sportovců a dalších členů olympijské výpravy, až to bude v následujících měsících možné, přišel dříve Český olympijský výbor. V pondělí na to reagoval ministr zdravotnictví Jan Blatný. "Já o tomto požadavku vím, zatím jsme takové rozhodnutí neučinili," řekl na dotaz po jednání vlády.

S profesionálním sportem je spojené časté cestování, které může být bez očkování problematické. Vakcína by rovněž znamenala ochranu před případnou nákazou. Česko se ale stejně jako jiné státy Evropské unie zatím potýká s nedostatkem očkovacích látek. K dispozici v současné době nejsou ani dávky pro všechny lidi z rizikových skupin.

Témata:  Milan Hnilička hokej Hokej ČR

Související

Aktuálně se děje

10. prosince 2025 8:26

Poslední rozloučení s Patrikem Hezuckým (†55). Evropa 2 oznámila termín a místo

Na den přesně týden poté, co Česko oběhla smutná zpráva o jeho odchodu, se rodina a přátelé rozloučí s moderátorem Patrikem Hezuckým. Uzavřený smuteční obřad proběhne v pátek odpoledne v Praze. Hezucký podlehl vážné nemoci, bylo mu 55 let. 

Zdroj: Jan Hrabě

Další zprávy

Vánoční Coca-Cola kamion zahájil turné u Westfieldu Černý Most (10.12.2025)

Vánoce jsou tady. Legendární kamion Coca-Cola vyráží na turné po republice

Ikonický červený vánoční kamion Coca-Cola se stal pro mnohé lidi po celém světě symbolem začátku sváteční sezóny. Tato tradice, která v sobě nese myšlenku vzájemné pospolitosti a sdílení, se po roce vrací i do České republiky, aby rozdávala vánoční kouzlo a zároveň podpořila dobrou věc. Letošní kampaň je navíc silně spojená s tradičním vánočním zvonečkem, který připomíná, že kouzlo Vánoc spočívá v okamžicích, kdy se schází rodina a přátelé.