reklama

Příspěvek "Národní divadlo na výletě" obsahoval tvrzení ohledně fungování a nehospodárné činnosti Národního divadla, která byla podle rady předkládána jako fakta.

Divadlo přitom nedostalo prostor se k těmto domnělým faktům vyjádřit a celý případ byl prezentován jednostranně, uvedla rada.

Televizi Barrandov vysílá společnost Barrandov Televizní Studio, kterou ovládá mediální podnikatel Jaromír Soukup. V minulém roce dostala televize od rady kvůli nevyváženosti nejméně tři pokuty.

reklama