Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Slovenská herečka Emília Vášáryová skončila po vážném úraze v nemocnici

Ilustrační fotografie
Ilustrační fotografie
Foto: Mariusz Stankowski / INCORP images

Bratislava - Legendární slovenská herečka Emília Vášáryová skončila v sobotu večer s těžkým úrazem v nemocnici. V neděli jí lékaři operovali zlomenou stehenní kost.

Čtyřiasedmdesátiletou Vášáryovou museli záchranáři odvést přímo z jeviště. Úraz si totiž způsobila během představení Život na třikrát, ve kterém v osudný večer účinkovala v bratislavském Studiu L + S. Stehenní kost si měla zlomit při pádu.

"Milka, bohužel, nešťastně zakopla o koberec. Představení jsme museli půl hodiny před koncem ukončit, protože měla velké bolesti," řekl listu herec Milan Kňažko, který ve zmiňovaný večer vystupoval s Vášáryovou. Podle deníku herečka musela ve hře nosit na jevišti obuv s vysokými podpatky.

Záchranáři herečku převezli do nemocnice Ružinov. Podle slovenského webu Čas se musela v neděli podrobit operaci, její stav je ale stabilizovaný.

Emílii do nemocnice doprovodila i její sestra Magda. Právě s jejím manželem Milanem Lasicou Emília v představení hrála.

Vášáryová je jednou z nejslavnějších československých hereček. Zahrála si například v oblíbených Pelíšcích, ve filmu Obsluhoval jsem anglického krále, v Nestydovi a desítkách dalších. Diváci televize Nova ji mohli vidět i ve filmovém cyklu Soukromé pasti.

Témata:  Slovensko nemocnice Emília Vášáryová

Související

Aktuálně se děje

9. června 2025 14:41

Chyba, nebo promyšlený tah? Reebok ruší extrémně levné objednávky, podle influencerů šlo o lacinou reklamu

Značka Reebok čelí v Česku vlně kritiky poté, co její oficiální e-shop nabízel vybrané produkty za zlomkové ceny. Tenisky běžně prodávané za více než 1 500 korun se najednou objevily za 60 nebo 90 korun. Zájemci okamžitě začali objednávat, jenže brzy přišlo rozčarování – objednávky jsou jim, mnohdy bez dalšího vysvětlení, rušeny. A vyvstává tak otázka, zda šlo skutečně o chybu v přepočtu měny, jak se uvádí, nebo jen o marketingový tah.

Zdroj: Libor Novák

Další zprávy