Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Meghan Markleová čelí "zpoždění" s novou značkou, protože se rozhořel spor o "kopírování"

Meghan Markleová
Meghan Markleová
Foto: Wikimedia Commons

Meghan Markleová narazila na další komplikaci se svou lifestylovou značkou As Ever, která údajně čelí dalšímu zpoždění s uvedením na trh. To znamená, že produkty z jejího nového sortimentu nemusí být ještě nějakou dobu dostupné k prodeji.

Meghan Markleová se připravuje na premiéru své očekávané kuchařské show With Love, Meghan, která dorazí na Netflix už příští týden. Uvedl deník Mirror.

Fanoušci se ale budou muset obrnit trpělivostí, pokud si chtějí pořídit produkty z její lifestylové značky. Vévodkyně totiž oznámila, že její společnost America Riviera Orchard se musela přejmenovat na As Ever kvůli právním komplikacím.

„Chtěla jsem, aby značka měla širší záběr a nebyla omezena jen na určitý region,“ vysvětlila Meghan ve videu na Instagramu. Přestože nový název je již oficiální, spuštění prodeje produktů se podle všeho opět odkládá.

Meghan získala větší flexibilitu pro svou značku As Ever, což jí umožní rozšířit nabídku produktů. Zároveň oznámila spolupráci s významným "obchodním partnerem" – Netflixem. Streamovací gigant plánuje otevřít kamenné obchody Netflix House v USA, kde bude prodávat zboží inspirované svými populárními pořady, a Meghanina značka má být součástí tohoto projektu.

Podle Page Six si však fanoušci na produkty As Ever, včetně Meghanina ikonického džemu, budou muset počkat – do prodeje se dostanou až několik měsíců po premiéře její kuchařské show na Netflixu.

Svou značku As Ever představila s osobním vzkazem, ve kterém zdůraznila, jak blízký je jí tento projekt. „Jsem nadšená, že vám mohu představit As Ever – značku, kterou jsem vytvořila a do které jsem vložila své srdce,“ uvedla. Název značky podle ní odráží kontinuitu a autenticitu: „Pokud jste mě sledovali od dob The Tig, víte, že pro mě to nemůže být pravdivější.“

Meghanin blog The Tig byl populární lifestylovou platformou, než ho zavřela kvůli svým královským povinnostem. Nyní se k tomuto konceptu vrací, přičemž její značka má nabídnout produkty jako džemy, psí sušenky, svíčky, šperky či bytové doplňky – což naznačují patentové přihlášky podané už v roce 2022.

Témata:  Meghan Markleová As Ever

Související

Aktuálně se děje

13:19

Vážná nehoda v Brně uzavřela tunel v ranní špičce. Čtyři lidé se zranili

Ranní dopravní špičku v Brně zkomplikovala v úterý ráno hromadná nehoda v Pisáreckém tunelu, který musel být kvůli havárii na dlouhé desítky minut uzavřen. 

Zdroj: Jan Hrabě

Další zprávy