reklama

Vévodkyně ze Sussexu se na soud obrátila poté, co list zveřejnil mimo jiné úryvky z jejího soukromého ručně psaného dopisu otci Thomasovi Markleovi, se kterým nemá dobré vztahy.

Obžaloba se podle NBC News týká pěti článků zveřejněných v únoru 2019 - dva otiskl Mail on Sunday a tři vyšly na webu MailOnline. Médiu dopis předal sám Markle.

Vévodkyně Meghan obvinila Mail on Sunday a jeho vydavatele společnost Associated Newspapers z porušení soukromí a z porušení autorských práv. Stěžovala si také, že list chtěl mezi ní a otcem vyvolat konflikt, že proti ní vede kampaň a že jeho redaktoři jednali nečestně a se špatnými úmysly.

Tato obvinění ale soudce označil za příliš obecná, nedostatečně prezentovaná nebo irelevantní pro jádro soudního řízení. V hlavním líčení, jehož termín zatím není znám, by měl soud rozhodnout, zda bylo zveřejnění obsahu dopisu ve veřejném zájmu či nikoli.

Harry a jeho manželka Meghan měli potíže s bulvárem opakovaně a neblahé zkušenosti s ním prodělala královská rodina ještě dříve. Harryho matka, princezna Diana, zemřela v roce 1997 v Paříži při dopravní nehodě. Řidič vozu, ve kterém jela se svým tehdejším přítelem Dodim al-Fayedem, narazil do mostního pilíře, když se snažil uniknout bulvárním fotografům.

Loading...

1 komentář (Poslední 01.05. 19:08) Napište svůj názor

reklama