Ruští představitelé obviňují Západ z šíření nepravdivých informací o ruské invazi na Ukrajinu, kterou Moskva označuje za speciální vojenskou operaci. Od 24. února, kdy Rusové zaútočili na sousední zemi, Moskva zablokovala nebo omezila přístup i na stránky BBC, Hlasu Ameriky nebo Deutsche Welle.

Proč chtělo nyní ruské státní zastupitelství omezit přístup právě na stránky welt.de, nebylo bezprostředně jasné, poznamenal Reuters. Ruský cenzurní úřad na dotazy nereagoval.