reklama

Výnosy mobilního segmentu vzrostly o tři procenta na 4,77 miliardy Kč. Celkový počet mobilních zákazníků se zvýšil o 0,7 procenta 4,924 milionu. Množství zákazníků smluvních služeb stouplo o tři procenta na 3,372 milionu.

Díky rozvoji vysokorychlostní mobilní sítě a nabídce tarifů s navýšeným množstvím dat vzrostl meziročně datový provoz o dvě třetiny. Počet zákazníků, kteří využívají internet v mobilu, vzrostl o 15 procent na 1,824 milionu. LTE využívá 930.000 klientů.

Výnosy v segmentu pevných linek klesly o tři procenta na 2,76 miliardy Kč. Počet zákazníků služby O2 TV se zvýšil o pět procent na 222.000. Počet zákazníků, kteří využívají pevný internet xDSL, klesl o tři procenta na 764.000. Rychlejší VDSL měly dvě třetiny domácností. Celkový počet pevných linek klesl o 16 procent na 677.000.

Počet mobilních zákazníků slovenské dceřiné společnosti se zvýšil o čtyři procenta na 1,892 milionu, z toho počet zákazníků smluvních služeb se zvýšil o devět procent na 1,091 milionu.

"V průběhu roku 2017 budou naše finanční výsledky negativně ovlivněny evropskou regulací. Proto jsem rád, že zájem zákazníků o naše služby vedl v prvním čtvrtletí k nárůstu výnosů i ziskovosti. V dubnu se nám také podařilo zajistit nový úvěr. Využili jsme tak stávající výhodné podmínky pro financování budoucích potřeb společnosti," uvedl finanční ředitel O2 Tomáš Kouřil.

"Celkově byla reportovaná čísla plně v souladu s našimi odhady a mírně lepší na provozní úrovni a čistém zisku v porovnání s odhady trhu. Očekáváme neutrální reakci trhu a potvrzujeme naši cílovou cenu 286 korun za akcii. Společnost podle nás stále představuje zajímavou příležitost pro dividendově orientované investory, když výnos při současné ceně dosahuje 7,2 procenta," uvedl analytik Patria Finance Ondřej Koňák.

Majoritu přes 80 procent v O2 vlastní investiční skupina PPF. O2 má kolem 4,9 milionu mobilních zákazníků, 700.000 pevných hlasových linek a 770.000 internetových přípojek.

Loading...

0 komentářů Napište svůj názor

reklama