Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Celosvětová obliba vozů Škoda neustále stoupá. Čím to je?

Celosvětová obliba vozů Škoda neustále stoupá. Čím to je?
Celosvětová obliba vozů Škoda neustále stoupá. Čím to je?
Foto: Shutterstock

Komerční sdělení (Globe24.cz není jeho autorem a neovlivňuje jeho obsah).

Pokud máme my Češi k nějaké značce automobilů opravdu blízko, jedná se bezesporu o značku Škoda Auto. I přesto, že je již několik let součástí koncernu Volkswagen, neubralo jí to na její popularitě v tuzemsku, a naopak se z vozů značky Škoda stávají stálice nejenom na českém trhu.

Nedostatek čipů vedl jen k mírným poklesům prodeje

Navzdory nedostatku čipů, které během světové pandemie Covidu-19 poznamenaly celosvětový trh a výrobní průmysl, vozy značky Škoda se těší ohromné popularitě po celém světě a jejich prodeje se kvůli nedostatků čipů jen nepatrně propadly. Oblíbenost vozů Škoda nás vede k otázce: v jaké zemi jsou škodovky nejprodávanější?

Největší oblibě se těší škodovky u našich sousedů

To, že jsou jimi české silnice obsypány je samozřejmé, ale český trh není tak velký, aby mohl konkurovat ostatním zemím světa. Proto se v roce 2021 prodalo nejvíce vozů Škoda v sousedním Německu. Nemalý podíl na tom samozřejmě nese i to, že je firma součástí koncernu VW, který má německé kořeny.

Konkurenceschopnost a kvalita činí z vozů Škoda oblíbence po celém světě

Co dělá z vozů Škoda tak oblíbená auta? V Česku se samozřejmě jedná z větší části o tradici. To ale nevysvětluje popularitu škodovek v ostatních státech. Ta je totiž zapříčiněna tím, že automobily Škoda mohou snadno konkurovat ostatním výrobcům aut a mnohdy je i předběhnout. Ve prospěch společnosti hraje i dobře známá spolehlivost škodovek a jejich jedinečný design, který je nadčasový a skvěle funguje.

Pokud si chcete koupit nové auto, existuje vysoká šance, že se budete řídit tradicemi a svůj vůz budete vybírat z nabídky automobilů Škoda. Své koupě nebudete rozhodně litovat, protože tato auta jsou spolehlivá

Témata:  pr článek

Související

Aktuálně se děje

14:10

Kim Kardashian čelí kritice: Překročila hranice?

Kim Kardashian čelí kritice za reklamu na značku Skims, kde pózuje s růžencem kolem krku. Sociální sítě zaplavily reakce označující tento krok za neuctivý a marketingově vypočítavý. Reklama vyvolala vášnivou debatu a požadavky na omluvu.

Zdroj: Zdeněk Tuhý

Další zprávy