Čtvrtletní tržby se zvýšily o šest procent na 7,9 miliardy dolarů, překonaly tak očekávání analytiků. Firma ve třetím čtvrtletí získala 2,4 milionu nových předplatitelů, zatímco během prvního pololetí o 1,2 milionu předplatitelů přišla. Předpověděla zároveň, že ve čtvrtém čtvrtletí získá dalších 4,5 milionu předplatitelů.

"Díkybohu máme období poklesu za sebou," uvedl spoluředitel podniku Reed Hastings. Firma se podle něj musí dál soustředit na obsah, marketing a systém levnějšího předplatného s reklamou, který se ve vybraných zemích chystá spustit příští měsíc.

"Působivá čísla Netflixu ukazují, že příběh růstu tohoto podniku ještě zdaleka není u konce," uvedl analytik Haris Anwar z investičního serveru Investing.com. Akcie Netflixu po zveřejnění výsledkové zprávy posílily o více než 14 procent.

Systém levnějšího předplatného s reklamou hodlá Netflix spustit 3. listopadu. Bude k dispozici ve 12 zemích, Česká republika ale mezi nimi zatím není. Reklamy budou dlouhé 15 nebo 30 sekund a budou se vysílat během seriálů a filmů nebo před nimi. Na hodinu v průměru připadne čtyři až pět minut reklamy.