Po dlouhém čekání oznámil polský diskontní řetězec Biedronka, který patří portugalské společnosti Jerónimo Martins, seznam slovenských měst, kde brzy otevře své první obchody.
Polský diskontní řetězec Biedronka, vlastněný portugalskou společností Jerónimo Martins, se konečně chystá na slovenský trh. Po dlouhém plánování a náznacích od finanční ředitelky Any Luisy Virginii z loňského roku, kdy bylo zmíněno, že otevření obchodů by mělo probíhat na konci letošního roku, je nyní potvrzeno, že první prodejny budou otevřeny v těchto městech: Levice, Nové Zámky, Považská Bystrica, Senica a Zvolen. Dva z nich budou českým zákazníkům dostatečně blízko.
Tento krok je součástí její strategie rozšíření mimo Polsko a Portugalsko, a může přilákat slovenské, ale i české zákazníky, kteří často cestují do Polska za výhodnými nákupy. Řetězec už začal nábor nových zaměstnanců pro své nové prodejny, včetně zástupců vedoucích prodejen s platem od 1 475 eur měsíčně a možností bonusu až 200 eur. Dále hledá pracovníky pro centrálu v Bratislavě a distribuci ve Voderadoch.
Čtěte také
Personální ředitelka Jerónimo Martins Zuzana Baloghová uvedla: „Spolupracujeme nejen na Slovensku, ale i s týmy v Polsku, Portugalsku a Kolumbii.“ Tento mezinárodní přístup může hrát klíčovou roli v úspěchu expanze v regionu.
Co se týče českého trhu, prezident Svazu obchodu a cestovního ruchu Tomáš Prouza pro Seznam Zprávy poznamenal, že Biedronka by v Česku neměla šanci kvůli vysoké konkurenci a složitému trhu: „Na český trh se dívali, ale ta konkurence je tady tak velká, že by neměli šanci se chytit ani se svou cenovou politikou.“
Témata: Biedronka
Související
19. října 2024 7:42
19. srpna 2024 12:25