Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Volby se blíží, kampaně ale mnoho nového nepřinesou

Ilustrační foto
Ilustrační foto
Foto: Mariusz Stankowski / INCORP images

Praha - Strany před říjnovými krajskými a senátními volbami vsadily vesměs na standardní formy kampaně, jako jsou billboardy, plakáty, inzerce či volební noviny.

Místo série velkých mítinků dali kandidáti přednost setkávání s voliči, mnozí jsou aktivní i na internetu a sociálních sítích. Jen některé se ale rozhodly voliče nalákat třeba na rozdávání potravin nebo ochutnávku piva. Vyplývá to ze zjištění ČTK v jednotlivých krajích.

Volební billboardy podél silnic doplňují velkoplošné plakáty na plotech. V Libereckém kraji nejsou výjimkou ani plachty s tvářemi politiků, které překrývají fasády celých domů. Mnohde na plakátech pózují se svými regionálními lídry i předsedové parlamentních stran, hlavně šéf ANO Andrej Babiš. Jihomoravský hejtman Michal Hašek si zase pro své billboardy zvolil fotografie ve formě selfie s představiteli různých oborů.

Při setkáváních s občany jsou k mání hlavně volební letáky a propagační předměty, z nichž je prý největší zájem o reflexní pásky, jejichž povinné nošení při noční chůzi mezi obcemi už bylo uzákoněno.

STAN lidem rozdává při svých akcích vodní melouny jako příslib, že krajské milionové dotace bude rozdělovat spravedlivě. Pivo na ochutnání bude nalévat na Vysočině lidovecký lídr Jaromír Kalina, bývalý sládek jihlavského pivovaru. Liberecké ANO pro své příznivce připravilo volební pivní speciál, který uvařili v Zámeckém pivovaru Frýdlant.

Témata:  volby volební kampaň Volby 2016

Související

Aktuálně se děje

10. prosince 2025 9:18

Zuzana Belohorcová komentovala úmrtí dvou Slováků na Tenerife

Slovenskem otřásla víkendová tragédie na Kanárských ostrovech, kde dva slovenští občané přišli o život v rozbouřeném oceánu. K úmrtí krajanů se nyní vyjádřila Zuzana Belohorcová, která to ve zmíněném regionu dobře zná. 

Zdroj: Jiří Hrubý

Další zprávy

Vánoční Coca-Cola kamion zahájil turné u Westfieldu Černý Most (10.12.2025)

Vánoce jsou tady. Legendární kamion Coca-Cola vyráží na turné po republice

Ikonický červený vánoční kamion Coca-Cola se stal pro mnohé lidi po celém světě symbolem začátku sváteční sezóny. Tato tradice, která v sobě nese myšlenku vzájemné pospolitosti a sdílení, se po roce vrací i do České republiky, aby rozdávala vánoční kouzlo a zároveň podpořila dobrou věc. Letošní kampaň je navíc silně spojená s tradičním vánočním zvonečkem, který připomíná, že kouzlo Vánoc spočívá v okamžicích, kdy se schází rodina a přátelé.