Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Poslední předvolební průzkum: ČSSD a hnutí ANO budou mít šest hejtmanů, ostatním stranám se nedaří

Ilustrační foto
Ilustrační foto
Foto: Adam Mráček / INCORP images

Praha - V měsíci září se stejné podpoře voličů v krajích těší ČSSD a hnutí ANO, které získaly v souhrnu nejvíce preferencí, a to každá celkem v šesti krajích. Strana Bohuslava Sobotky vede v Jihočeském, Karlovarském, Pardubickém, Kraji Vysočina, Jihomoravském a Moravskoslezském kraji.

Agentura Phoenix research on-line provedla unikátní výzkum aktuálních voličských nálad před blížícími se krajskými volbami a to formou volebního potenciálu.

Hnutí ANO 2011 Andreje Babiše pak vítězí rovněž v šesti krajích - Plzeňském, Ústeckém, Středočeském, Královéhradeckém, Olomouckém a Zlínském kraji.

Prvenství ve třináctém kraji a to Libereckém, si u potencionálních voličů získali Starostové pro Liberecký kraj (SLK) vedení hejtmanem Martinem Půtou.

Volební potenciál ukazuje, kolik procent hlasů by strana mohla v kraji v současnosti hypoteticky získat, pokud by se k ní přiklonili všichni lidé, kteří její volbu reálně zvažují a nevylučují svou účast u voleb. Aktuální měření bylo provedeno na vzorku 6.312 respondentů ve dnech 1.9. – 27. 9. 2016.

Témata:  volební preference Volby 2016 volby

Související

Aktuálně se děje

10. prosince 2025 9:18

Zuzana Belohorcová komentovala úmrtí dvou Slováků na Tenerife

Slovenskem otřásla víkendová tragédie na Kanárských ostrovech, kde dva slovenští občané přišli o život v rozbouřeném oceánu. K úmrtí krajanů se nyní vyjádřila Zuzana Belohorcová, která to ve zmíněném regionu dobře zná. 

Zdroj: Jiří Hrubý

Další zprávy

Vánoční Coca-Cola kamion zahájil turné u Westfieldu Černý Most (10.12.2025)

Vánoce jsou tady. Legendární kamion Coca-Cola vyráží na turné po republice

Ikonický červený vánoční kamion Coca-Cola se stal pro mnohé lidi po celém světě symbolem začátku sváteční sezóny. Tato tradice, která v sobě nese myšlenku vzájemné pospolitosti a sdílení, se po roce vrací i do České republiky, aby rozdávala vánoční kouzlo a zároveň podpořila dobrou věc. Letošní kampaň je navíc silně spojená s tradičním vánočním zvonečkem, který připomíná, že kouzlo Vánoc spočívá v okamžicích, kdy se schází rodina a přátelé.