reklama

"Naše logo je devět let staré, my jsme ho chtěli trochu oživit, dát tomu více energie, elánu i trochu té lehkosti. Toho typického schwarzenbergovského motýlka, s kterým samozřejmě v kampani lze dělat řadu vtipů, protože do kampaně patří i vtip," řekl Kalousek.

Podle něj změna není vedena snahou zacílit na nějakou konkrétní skupinu nových voličů. "Každá firma čas od času trochu oživí svůj odznak, své logo. Dělají to i politické strany a my jsme se to rozhodli udělat do téhle kampaně. Není to tak dramatická změna, která by zmátla naše voliče, je to evidentně naše logo," řekl.

Kalousek rovněž uvedl, že strana pokračuje v přípravách volebního programu, který bude vycházet z dříve představeného programového dokumentu Vize 2030. "Teď komunikujeme vizi a z diskuse čerpáme do programu, na kterém intenzivně pracujeme. Program chceme mít hotový do konce dubna a předpokládáme, že v první polovině května ho zveřejníme," řekl.