Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Babiš ovlivňuje média? Chovanec má v něčem taky prsty, upozorňuje novinář

Milan Chovanec /ČSSD/ a Andrej Babiš /ANO/
Milan Chovanec /ČSSD/ a Andrej Babiš /ANO/
Foto: Mikuláš Křepelka / INCORP images

Praha – Opozice, ale i někteří politici vládní koalice kritizují Andreje Babiše za fakt, že vlastní mediální skupinu Mafra, která má na domácím trhu velmi silné postavení. Kritici připomínají, že šéf hnutí ANO svůj vliv může použít v politickém boji. Jak ale poukazuje americký komentátor a novinář Erik Best, Babiš není jediný, kdo má na média vliv.

„Politický analytik Jiří Pehe měl nepochybně pravdu, když v sobotním Právu napsal, že ministr vnitra Milan Chovanec by byl v centru zájmu veřejnosti, pokud by informaci o podezřele výhodné koupi bytu od podnikatele, který jeho ministerstvu dodává vozy SUV, přinesl někdo jiný než MF Dnes," připomíná zprávu, která se v dění posledních dní poněkud ztratila, ve svém pravidelném zpravodaji Final Word Best.

Novinář připomíná, že Babiš není jediný, kdo ovládá média. „Kdo by ale mohl něco takového napsat kromě Babišových MF Dnes a Lidových novin? Blesk, E15 nebo Reflex, které ovládá ta samá společnost (J&T), která oficiálně vlastní operátora mýtných bran, kterému Chovanec nahání kšeft (SkyToll)? Česká televize, která je přímo napojená na Chovance přes Bison & Rose? Právo, které se s Chovancem zjevně dohodlo, že bude podporovat reorganizaci policie?" zajímá novináře.

„Je pravda, že Economia prokázala při kritice reorganizace policie překvapivou nezávislost, ve skutečnosti se ale také řadí k 75 % médií, která ČSSD kryjí záda v případě, že jsou v sázce její politické nebo ekonomické zájmy," dodal bez servítek Best.

Témata:  Milan Chovanec Andrej Babiš Erik Best

Související

Aktuálně se děje

24. listopadu 2024 14:10

Kim Kardashian čelí kritice: Překročila hranice?

Kim Kardashian čelí kritice za reklamu na značku Skims, kde pózuje s růžencem kolem krku. Sociální sítě zaplavily reakce označující tento krok za neuctivý a marketingově vypočítavý. Reklama vyvolala vášnivou debatu a požadavky na omluvu.

Zdroj: Zdeněk Tuhý

Další zprávy