Česká pošta slibuje, že v rámci reorganizace posílí nástupnické pobočky, které převezmou agendu a klienty tří stovek zrušených poboček. Zhruba třetina lidí z nich bude mít možnost zůstat a pracovat pro poštu nadále. Novinářům to dnes řekl pověřený zástupce generálního ředitele Miroslav Štěpán.
Pošta se podle Štěpána snaží přesvědčit starosty, že přesun klientů na nástupnické pobočky zvládne. "Snažíme se nastínit, jak bude síť fungovat po 1. červenci, kdy zanikne 300 poboček po celé republice. Vysvětlujeme různé možnosti, jak posílíme kapacity nástupnických poboček tak, aby klienti zbytečně nečekali, jaké portfolio služeb se bude poskytovat," řekl mluvčí podniku Matyáš Vitík.
Štěpán uvedl, že otevírací doba se systémově měnit nebude. Dodal, že seznam míst, které čeká konec, je definitivní. Po celém Česku tak bude po 30. červnu fungovat 2900 pošt.
Česká pošta v úterý oznámila, že zatímco počet rušených poboček se nemění, na základě jednání se zástupci obcí, měst a krajů došlo k výměně 21 poboček za jiné. "Důvodem změn bylo dodržení tří zásad České pošty, tj. splnění legislativních, ekonomických a klientských kritérií," sdělil Vitík. Tři stovky končících poboček budou uzavřeny k 30. červnu, kdy bude z provozních důvodů otevřeno po dobu jedné hodiny.
Klienti budou o nástupnických poštách a jejich službách informováni během června na rušených pobočkách. Informace o změnách dostanou také do poštovních schránek. Chystá se také spuštění speciální webové stránky.
Témata: Česká pošta
Související
29. srpna 2024 12:51
9. srpna 2024 12:55
18. ledna 2024 16:40
12. prosince 2023 21:15
7. listopadu 2023 13:18
22. září 2023 17:51