Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Klienti cestovky Blue Style uvízli v Egyptě. Nepřiletělo pro ně letadlo

Egypt
Egypt
Foto: Pixabay

Cestovní kancelář Blue Style čelila vážným problémům s návratem svých klientů z Egypta. Řada turistů, kteří strávili dovolenou v letoviscích Marsa Alam a Hurghada, se nemohla vrátit do České republiky kvůli komplikacím s leteckou přepravou. Uvedl to server Novinky.

Několik cestujících uvedlo, že jejich let byl opakovaně odkládán a neměli žádné informace o tom, kdy se dostanou domů. Situaci se podařilo vyřešit až po několika hodinách, kdy cestovní kancelář dohodla náhradní lety s leteckou společností Smartwings. Současně oznámila, že ukončila spolupráci s dosavadním dopravcem, společností Skyline Express Airlines, kvůli opakovaným problémům s kvalitou a spolehlivostí služeb.

Mnozí turisté, kteří se měli vrátit do Česka, se ocitli bez náhradního ubytování poté, co se museli vystěhovat z hotelů, kde během dovolené pobývali. Cestovní kancelář podle nich nezajistila ani dočasné ubytování, ani stravu. Někteří turisté dokonce nevěděli, kdy budou muset opustit hotel a zda budou mít zajištěnou přepravu na letiště.  

Problémy se neomezily pouze na turisty v Egyptě. Zrušeny byly i odlety z Prahy do Egypta, což ovlivnilo lety plánované na dnešní večer a zítřejší ráno. Klienti byli dlouho bez informací a kontakt s cestovní kanceláří byl podle jejich slov velmi problematický. Podle jedné z cestujících, která se snažila získat informace ohledně návratu své dcery z Hurghady, jí cestovní kancelář odmítla sdělit důvod zrušení letu s tím, že „není objednavatelem zájezdu“.

Zákazníci si stěžovali i na nejasné a neustále se měnící informace o časech odletů. Někteří obdrželi v noci SMS zprávu s informací o změně času odletu, ale bez konkrétního data. Delegát nebyl dostupný a informace o odletu se neustále měnily. Některé rodiny se ocitly v těžké situaci, kdy například matka s astmatickým dítětem musela čekat v letištní hale bez jakékoliv jistoty, kdy poletí domů.

Pod tlakem těchto okolností cestovní kancelář oznámila, že okamžitě ukončila spolupráci s dopravcem Skyline Express Airlines a zajistila nové lety se společností Smartwings. Tiskový mluvčí Blue Style Jan Kadeřábek uvedl, že důvodem ukončení spolupráce byly opakované problémy s kvalitou služeb a nesplnění smluvních závazků. Letecká společnost Smartwings potvrdila, že na žádost CK Blue Style vypraví letadlo z Prahy do Marsa Alam, přičemž další lety budou následovat v nejbližších dnech.

Témata:  Egypt cestovní kanceláře

Související

Aktuálně se děje

22. dubna 2025 11:01

Vatikán zveřejnil detaily pohřbu papeže Františka

Vatikán dnes uvedl, že rakev s ostatky papeže Františka bude vystavena veřejnosti v bazilice sv. Petra ve středu ráno. Samotný pohřeb se pak uskuteční v sobotu v 10 hodin místního času. Podle nově zveřejněného prohlášení bude pohřební liturgii na náměstí svatého Petra vést kardinál Giovanni Battista Re, děkan Kolegia kardinálů. Po skončení obřadu bude rakev převezena do baziliky Santa Maria Maggiore, kde bude papež pohřben. 

Zdroj: Libor Novák

Další zprávy