Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Klienti cestovky Blue Style uvízli v Egyptě. Nepřiletělo pro ně letadlo

Egypt
Egypt
Foto: Pixabay

Cestovní kancelář Blue Style čelila vážným problémům s návratem svých klientů z Egypta. Řada turistů, kteří strávili dovolenou v letoviscích Marsa Alam a Hurghada, se nemohla vrátit do České republiky kvůli komplikacím s leteckou přepravou. Uvedl to server Novinky.

Několik cestujících uvedlo, že jejich let byl opakovaně odkládán a neměli žádné informace o tom, kdy se dostanou domů. Situaci se podařilo vyřešit až po několika hodinách, kdy cestovní kancelář dohodla náhradní lety s leteckou společností Smartwings. Současně oznámila, že ukončila spolupráci s dosavadním dopravcem, společností Skyline Express Airlines, kvůli opakovaným problémům s kvalitou a spolehlivostí služeb.

Mnozí turisté, kteří se měli vrátit do Česka, se ocitli bez náhradního ubytování poté, co se museli vystěhovat z hotelů, kde během dovolené pobývali. Cestovní kancelář podle nich nezajistila ani dočasné ubytování, ani stravu. Někteří turisté dokonce nevěděli, kdy budou muset opustit hotel a zda budou mít zajištěnou přepravu na letiště.  

Problémy se neomezily pouze na turisty v Egyptě. Zrušeny byly i odlety z Prahy do Egypta, což ovlivnilo lety plánované na dnešní večer a zítřejší ráno. Klienti byli dlouho bez informací a kontakt s cestovní kanceláří byl podle jejich slov velmi problematický. Podle jedné z cestujících, která se snažila získat informace ohledně návratu své dcery z Hurghady, jí cestovní kancelář odmítla sdělit důvod zrušení letu s tím, že „není objednavatelem zájezdu“.

Zákazníci si stěžovali i na nejasné a neustále se měnící informace o časech odletů. Někteří obdrželi v noci SMS zprávu s informací o změně času odletu, ale bez konkrétního data. Delegát nebyl dostupný a informace o odletu se neustále měnily. Některé rodiny se ocitly v těžké situaci, kdy například matka s astmatickým dítětem musela čekat v letištní hale bez jakékoliv jistoty, kdy poletí domů.

Pod tlakem těchto okolností cestovní kancelář oznámila, že okamžitě ukončila spolupráci s dopravcem Skyline Express Airlines a zajistila nové lety se společností Smartwings. Tiskový mluvčí Blue Style Jan Kadeřábek uvedl, že důvodem ukončení spolupráce byly opakované problémy s kvalitou služeb a nesplnění smluvních závazků. Letecká společnost Smartwings potvrdila, že na žádost CK Blue Style vypraví letadlo z Prahy do Marsa Alam, přičemž další lety budou následovat v nejbližších dnech.

Témata:  Egypt cestovní kanceláře

Související

Aktuálně se děje

29. dubna 2025 16:56

Pohřeb papeže Františka je u konce. Poklonily se mu stovky tisíc lidí, od kardinálů zazněly díky

Rozloučení s papežem Františkem je u konce. Kardinálové se v tichém poděkování sklonili před mužem, který svou službou proměnil tvář církve. Poslední pocta vystihla nejen smutek nad odchodem, ale i vděčnost za odvážné vedení v časech proměn a výzev.

Zdroj: Robert Meichsner

Další zprávy