Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Na D1 u Modletic havarovalo osm aut, kolem deseti lidí bylo lehce zraněno

Dálnice, ilustrační foto
Dálnice, ilustrační foto
Foto: Adam Mráček / INCORP images

Na dálnici D1 u Modletic nedaleko Prahy dnes dopoledne havarovalo osm aut. Kolem deseti lidí utrpělo lehká zranění, mezi nimi i těhotná žena. Směr na Brno byl kvůli přistávání vrtulníku dočasně neprůjezdný, poté se podařilo obnovit provoz připojovacím a pravým jízdním pruhem, vyplynulo z informací policie a záchranné služby.

Auta bourala hodinu před polednem na 12. kilometru ve směru na Brno. "Byla to hromadná dopravní nehoda osmi vozidel ve směru na Brno," řekla ČTK policejní mluvčí Markéta Johnová. Podle prvotních zpráv havarovalo osm až deset aut, později policie informace upřesnila. Dálnice byla podle Johnové na krátkou dobu uzavřena, poté mohl být provoz obnoven.

Podle mluvčí středočeských záchranářů Petry Homolové utrpělo zhruba deset lidí lehká zranění. „Záchranáři je postupně ošetřují. Někoho ponechají na místě a zbytek rozvozí naše tři posádky. Ale jedná se o lehká zranění,“ uvedla Homolová. Podle ní šlo často o oděrky.

Mezi zraněnými byla i těhotná žena, která po nehodě zůstala v autě zaklíněná. Odvezla ji sanitka, ani její zranění však nebylo podle Homolové vážné. Vrtulník se tak vracel zpátky prázdný.

Témata:  dálnice D1 dopravní nehody

Související

Aktuálně se děje

19. prosince 2025 16:15

Tragédie v USA. Při pádu letadla zemřel slavný automobilový šampion

Tragická nehoda malého letadla otřásla Spojenými státy americkými, protože při neštěstí zemřel známý automobilový závodník Greg Biffle se svou rodinou. Informovala o tom stanice ABC News. Příčina nehody zatím není známá. 

Zdroj: Lucie Podzimková

Další zprávy

Blackout v Česku: Jeho pravděpodobnost byla 1 ku 3 milionům. ČEPS zveřejnil příčinu

Blackout v Česku: Jeho pravděpodobnost byla 1 ku 3 milionům. ČEPS zveřejnil příčinu

Společnost ČEPS zveřejnila podrobnou zprávu o vyšetřování rozsáhlého výpadku elektřiny, který 4. července téhož roku zasáhl část Prahy a čtyři kraje. Hlavním závěrem je, že za kolaps mohl unikátní souběh dvou technických událostí, které spolu přímo nesouvisely. Pravděpodobnost takové shody okolností v rozmezí jedné hodiny byla vyčíslena na pouhých 1 : 3 000 000. Před samotným incidentem byla soustava stabilní a splňovala všechna bezpečnostní kritéria, což potvrdila i evropská asociace ENTSO-E.