reklama

Na webové stránce https://www.postaonline.cz/rezervace je možné vybrat si konkrétní pobočku České pošty, službu, datum a čas, kdy se klient na poštu dostaví. Po zadání údajů přijde zákazníkovi potvrzení o vytvoření rezervace a kód, který zadá na poště do vyvolávacího systému.

Poté jde ihned k přepážce vyřídit si svoji objednanou službu. Rezervaci lze provést ještě hodinu před návštěvnou pobočky. Na místo je potřeba se dostavit v intervalu pět minut před potvrzeným časem a deset minut po něm.

Služby, které se dají během testovací fáze objednat, jsou například odeslání a vyzvednutí dopisů a balíků, služby kontaktního místa s veřejnou správou Czech POINT nebo bankovní a pojišťovací služby. Testování se uskuteční během července a srpna, poté bude vyhodnoceno a systém případně upraven.

Česká pošta provozuje 3200 poboček a zaměstnává téměř 27.000 lidí. Pobočková síť by se měla v roce 2023 oddělit do samostatného státního podniku.

reklama