Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Pošta začala na 400 pobočkách testovat objednání on-line

Česká pošta, ilustrační fotografie
Česká pošta, ilustrační fotografie
Foto: Adam Mráček / INCORP images

Česká pošta začala na téměř 400 pobočkách vybavených vyvolávacím systémem testovat možnost objednat se k přepážce on-line. Další pobočky budou postupně přibývat. Nová služba má šetřit čas zákazníků i personálu pošty. Klientů, kteří přijdou na pobočku bez objednání, se nový systém práce negativně nedotkne. Uvedl to mluvčí pošty Matyáš Vitík.

Na webové stránce https://www.postaonline.cz/rezervace je možné vybrat si konkrétní pobočku České pošty, službu, datum a čas, kdy se klient na poštu dostaví. Po zadání údajů přijde zákazníkovi potvrzení o vytvoření rezervace a kód, který zadá na poště do vyvolávacího systému.

Poté jde ihned k přepážce vyřídit si svoji objednanou službu. Rezervaci lze provést ještě hodinu před návštěvnou pobočky. Na místo je potřeba se dostavit v intervalu pět minut před potvrzeným časem a deset minut po něm.

Služby, které se dají během testovací fáze objednat, jsou například odeslání a vyzvednutí dopisů a balíků, služby kontaktního místa s veřejnou správou Czech POINT nebo bankovní a pojišťovací služby. Testování se uskuteční během července a srpna, poté bude vyhodnoceno a systém případně upraven.

Česká pošta provozuje 3200 poboček a zaměstnává téměř 27.000 lidí. Pobočková síť by se měla v roce 2023 oddělit do samostatného státního podniku.

Témata:  Česká pošta

Související

Aktuálně se děje

1. července 2025 9:29

Češi a prezident? Zase padlo to jméno ze šoubyznysu. Dotyčný má ale jasno

Petr Pavel sice kroutí teprve třetí z pěti roků prvního funkčního období na Pražském hradě, ale agentury neustále zjišťují, koho dalšího si lidé umí představit jako prezidenta republiky. Opět padlo i jedno jméno ze šoubyznysu, které již v této souvislosti není nijak překvapivé. 

Zdroj: Dan Šrámek

Další zprávy