Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Vohralíková končí jako hradní kancléřka. Nahradí ji Vašina

Jana Vohralíková
Jana Vohralíková
Foto: Jan Nebřenský / INCORP images

Na Pražském hradě končí kancléřka Jana Vohralíková. Prezident republiky Petr Pavel souhlasil s jejím uvolněním z funkce. Důvody odchodu jsou osobní, uvádí se v oficiální tiskové zprávě. Vohralíková se chce věnovat jiným aktivitám.

Vohralíková sdělila, že šlo o nejlepší možnou pracovní zkušenost. "Byla to doba neskutečně zajímavá, obohacující a pestrá, ale zároveň velmi náročná. Pracovní tlak a společenské povinnosti spojené s funkcí jsou vysilující, a proto se v blízké budoucnosti chci věnovat jiné práci a projektům," uvedla končící vedoucí prezidentské kanceláře.

Podle prezidenta Pavla odvedla kancléřka skvělou práci v těžké době na začátku prezidentského mandátu. "Dokázala přivést do vedoucích pozic profesionály, nastavit organizaci a fungování celého týmu. Patří jí za to mé velké poděkování," prohlásil Pavel, který s ní chce zůstat v kontaktu.

Vohralíkovou nahradí nynější výkonný ředitel Aspen Institutu Milan Vašina, který dříve působil ve vedoucích pozicích u firmy T-Mobile. "Je to pro mě další životní výzva, které hodlám věnovat veškerý čas a energii. Chci navázat na všechno dobré, co kancléřka udělala, a proto jsme se dohodli na harmonogramu předávání od dnešního dne tak, aby vše proběhlo hladce a správně," řekl nový kancléř.

Působení někdejší vedoucí Kanceláře Senátu Vohralíkové na Pražském hradě skončí k 15. únoru. Za necelý rok Pavlova mandátu nejde o první personální změnu. Již dříve skončila například původní mluvčí prezidenta Markéta Řeháková.

Témata:  Petr Pavel Jana Vohralíková

Související

Aktuálně se děje

12:35

Den dětí dnes oslaví více než milion ratolestí. Obchodníci si mnou ruce už dopředu

V Česku žije zhruba 1,7 milionu dětí, tedy konkrétněji osob mladších patnácti let. Dnešní Den dětí je hlavně jejich svátkem. Nezřídka rodiče ovšem obdarovávají pozorností také své ratolesti, kterým již patnáct bylo, ba jsou dokonce dospělé. Den dětí je tak vítanou příležitostí pro obchodníky, jak navýšit své tržby. Mnozí jej proto také marketingově využívají.

Zdroj: Lukáš Kovanda

Další zprávy