Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Diváky stále láká pátý díl Pirátů z Karibiku, zájem je také o Mumii s Tomem Cruisem

Kino, ilustrační foto
Kino, ilustrační foto
Foto: Pixabay

Praha - V čele návštěvnosti kin je již třetí týden pátý díl Pirátů z Karibiku, vidělo ho 38.400 diváků. Na druhém místě skončil snímek Mumie. O premiérovém víkendu na něj přišlo do kin téměř 31.900 diváků. Z českých filmů skončilo v první dvacítce pět snímků.

"Piráti" celkem přilákali kolem 350.000 diváků, kteří v pokladnách nechali přes 52 milionů korun.

Na druhém místě je Mumie s Tomem Cruisem, diváci za vstupenky utratili 4,9 milionu korun. Na třetí místo z předchozího druhého klesla akční sci-fi Wonder Woman. Neporazitelná bojovnice o víkendu zaznamenala 14.000 návštěvníků a tržby 2,1 milionu korun. Na svých stránkách o tom dnes informovala Unie filmových distributorů (UFD).

Další novinka, koprodukční drama Smrtihlav o životě Reinharda Heydricha, byla čtvrtá s víkendovou návštěvností 6000 lidí a tržbami téměř 850.000 korun. Pětici uzavírá animovaná komedie Mimi šéf.

Z předchozího šestého místa se na 11. místo propadla komedie Špunti na vodě. Na 15. místě se do žebříčku vrátilo historické drama Masaryk následované filmem Zahradnictví Jana Hřebejka. Osmnáctý skončil komerčně nejúspěšnější český film promítaný v kinech Anděl Páně 2.

Témata:  kina kultura

Související

Aktuálně se děje

8:29

Jan Kraus slavil. Jiřina Bohdalová mu vysekla poklonu a prozradila, co závidí

Jan Kraus se sice poprvé proslavil jako herec, ale v posledních letech je asi více vnímán jako moderátor. Kolik let to tak vlastně je? Už rovných dvacet. Kraus oslavil tohle kulaté výročí své televizní talk show s plejádou hvězdných hostů, jimž vévodila legendární herečka Jiřina Bohdalová. 

Zdroj: Jiří Hrubý

Další zprávy

Seriál Pán prstenů

Embracer a 'Pán prstenů': Jak slavná sága přispívá k poklesu zisků?

Švédská herní společnost Embracer, vlastnící práva na „Pána prstenů“ a další Tolkienova díla, zaznamenala 10% pokles tržeb v zábavní divizi, což je důsledkem nižší aktivity kolem těchto značek. Společnost to přičítá nedostatku nových produktů a omezené nabídce. Přesto věří, že univerzum „Pána prstenů“ má dlouhodobý potenciál stát se klíčovým zdrojem příjmů.