Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Americký rocker Homme při koncertu kopl fotografku do obličeje. Pak se vymlouval

Koncert, ilustrační foto
Koncert, ilustrační foto
Foto: Pixabay

Los Angeles - Americký hudebník Josh Homme během koncertu v Los Angeles kopl do tváře fotografku Chelsea Laurenovou. Ta tvrdí, že to bylo záměrně, chce proto podat trestní oznámení.

"Podíval se na mě, máchl nohou zpět a naplno mě kopnul do tváře," uvedla o události Laurenová.

Homme na záznamu přechází s kytarou po pódiu, otočí se a když míjí fotografku stojící těsně pod jevištěm, kopne ji. Laurenová uvedla, že neporušila žádná pravidla a že stála přesně tam, kde to měla od pořadatelů povolené. "Jen jsem dělala svou práci. Neviním z toho nikoho jiného, jen Joshe," dodala.

Homme nejdříve na twitteru kapely uvedl, že se věc stala ve víru vystoupení. Napsal, že vykopl směrem nad osvětlení, ale zasáhl i fotoaparát Laurenové. "Nezamýšlel jsem to a je mi to moc líto," sdělil. Tuto omluvu ale řada fanoušků včetně Hommeho přítele Anthonyho Bourdaina kritizovala jako chabou.

"Snažil jsem se být dobrým člověkem, ale naprosto jsem selhal," řekl Homme. Fotografce, která si stěžuje na modřinu nad obočím a na bolest krku, se omluvil a vzkázal, že chápe její rozhořčení i její odhodlání věc řešit.

Homme již v minulosti čelil kritice za své chování na pódiu. V roce 2008 byl kvůli střetu s fanouškem na koncertu v Norsku obviněn z homofobie. Fanouškovi nejdříve vyhrožoval, že ho kopne do hlavy, poté na něj hodil láhev.

Témata:  koncert napadení fotografové

Související

Aktuálně se děje

22. února 2025 16:02

Matějská pouť: Co to je a proč se slaví i v roce 2025?

Matějská pouť je tradiční jarní zábavní akce, která se každoročně koná v Praze. Jde o největší a nejstarší pouť v České republice, která má kořeny sahající až do 16. století. 

Zdroj: Libor Novák

Další zprávy

film Drømmer

Vítězem Berlinale se stal norský snímek Drømmer

Norský film Drømmer (Sny) režiséra Daga Johana Haugeruda získal na 75. ročníku mezinárodního filmového festivalu Berlinale hlavní cenu – Zlatého medvěda za nejlepší film. Snímek vypráví příběh dospívající Johanny, která se zamiluje do své učitelky, avšak její city nejsou opětovány. Na popud matky a babičky své představy promítne do románu. Film je třetí částí Haugerudovy trilogie o lásce a sexualitě a byl jedním z devatenácti soutěžních snímků.